تشکیل پرونده ویژه با قید زمانی درباره دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در اولویت فعالیت های کمیته انضباطی قرار خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،اسماعیل حسن زاده درباره حواشی رخ داده در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار کرد:به طور حتم پرونده ویژه ای با قید زمان درباره دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: انتشار گزارش های اولیه مربوط به این بازی از طریق رسانه ها، روایت مقدماتی نسبت به مشکلات به وجود آمده را بیان می کند و بی شک پرونده مربوط به این بازی در اسرع وقت و با بررسی و تحلیل کلیه جزییات در کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد.

رییس کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: از ناظران محترم این مسابقه درخواست می کنم در اسرع وقت و با قید فوریت گزارش ها را به کمیته انضباطی ارسال کنند تا ضمن اتخاذ تصمیم گیری های لازم، اقدام مقتضی صورت پذیرد. بر این اساس پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در اولویت فعالیت های کمیته انضباطی در روزهای آتی قرار خواهد داشت و اگر در بررسی ها به جمع بندی خاصی درباره حواشی این بازی برسیم تصمیمات قاطع کمیته انضباطی اعمال می شود.

حسن زاده تصریح کرد: کمیته انضباطی همه زوایای پیدا و پنهان مربوط به مسابقات لیگ برتر را زیر نظر دارد، بر همین اساس ناظر ویژه انضباطی در دیدار استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر می شود و امیدوارم روز جمعه شاهد یک فوتبال با کیفیت و بدون حاشیه باشیم.

کد خبر 350499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.