مردم همیشه پشتیبان نظام هستند

لنجان- امام جمعه باغبادران گفت:مطالبه به حق مردم باید در چار چوب نظام و از مجاری قانونی پی گیری شود لذا مردم باید از نمایندگان خود در مجلس به صورت مسالمت امیز مطالبه به حق کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به «روز مقاومت اسلامی» اظهار کرد: حزب الله لبنان در دامن انقلاب تربیت شد و با الگوپذیری از انقلاب اسلامی و مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان، اسرائیل را با ارتشی مجهز به زانو در آوردند.

وی افزود: هیچ راهی در برابر استکبار جز مقاومت نیست و این که برخی به دنبال مذاکره با استکبار هستند باید گفت مذاکره با مستکبران چیزی جز ذلت و خواری را در بر ندارد.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: امروز مقاومت باید از طرف مسئولان، دست اندرکاران و حاکمان اسلامی و مردم به عنوان بزرگ ترین پشتیبان های انقلاب تقویت شود. 

فرهنگ با بیان اینکه مردم مستحق گرانی و نابسامانی‌های اخیر نیستند، اضافه کرد: مردم نباید فریب تبلیغات دشمن را بخورند و علی رغم مشکلات موجود، نظام را در رفع مشکلات کشور کمک و یاری کنند، امروز مردم خود باید با محتکران برخورد کنند واجازه ندهند کسی دست به احتکار بزند و از سوی دیگر در این وضعیت اشفته بازار را همراهی نکنند تا عده ای سودجو نتواند از این وضعیت سوء استفاده کنند.  

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه علیه نظام اسلامی‌ دست به کار شده اند تا جامعه با به التهاب بکشانند، عنوان کرد: دشمنان خارجی و مزدوران و عوامل داخلی انان مدت ها است به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی هستند و برای تحقق اهداف شوم خود   توطئه های زیادی را اجرایی کردند.

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: هر چند این حرکت ها با مدیریت نیروهای دلسوز نظام خنثی شد، اما نباید فراموش کرد دشمن دست بر دارد نیست و تلاش می کند جامعه و خواسته های به حق مردم را از کانال اصلی خود منحرف و به وسلیه ای برای عقده گشایی از نظام و مردم بکشاند.

وی افزود:  هدف دشمن از اینگونه اقدامات تسلیم کردن رهبری ومسئولان نظام در زیر بار رفتن مذاکره با امریکا و شکستن مقاومت مردم است، و قطعا وقتی خط مقدم مبارزه با استکبار شکسته شد نیروی های  دیگر مثل حزب الله و محورهای دیگر مقاومت در منطقه نیز اسیب می بیند.

فرهنگ گفت: هدف دیگر دشمنان بحرانی جلوه دادن کشور و اقتصاد کشور و ناکارامد نشان دادن نظام در رفع مسایل اقتصادی است و در این میان وظیفه ما اتحاد در درون نظام است چراکه دشمن قصد دارد بی کفایتی نظام را به جامعه ثابت کند.

وی تصریح کرد: امروز همه انتقاداتی به بعضی مدیران داریم، اما نباید به گونه ای انتقاد کنیم که دشمن طمع کرده و مخالفت با ارکان نظام را مسئله ای عادی جلوه دهند.

امام جمعه باغبادران ادامه داد: مطالبه به حق مردم باید در چار چوب نظام و از مجاری قانونی پی گیری شود لذا مردم باید از نمایندگان خود در مجلس به صورت مسالمت امیز مطالبه به حق بکنند.

وی اضافه کرد: پشتیبان این نظام مردمی بودند که هشت سال نظام را در برار هجمه های سنگین در زمان جنگ حفظ کردند امروز نیز بار مشکلات را مردم تحمل می کنند.

فرهنگ عنوان کرد: حفظ اتحاد، همدلی، دشمن شناسی، فریب دشمن را نخوردن و بصیرت در زمان فتنه از دستورات مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 350496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.