پرواز اصفهان_ تفلیس از سر گرفته شد/ «در» باز بود!

پرواز اصفهان_ تفلیس که گفته شده بود به دلیل نقص فنی فرود اضطراری داشته، با رفع عیب پرواز خود را از سر گرفت.

به گزارش ایمنا، پس از نزدیک به گذشت سه ساعت از توقف این پرواز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان این پرواز مجدد از سر گرفته شد.

عباس فلاحتی مدیر روابط عمومی فرودگاه اصفهان در گفت‌وگویی با ایمنا، نشست این پرواز را فرود اضطراری ندانست و عنوان کرد که فرود این هواپیما «نرمال» بوده و فرود اضطراری شایعه بوده است.

او دلیل فرود هواپیما را «چشمک زدن نمایشگر قفل درِ یکی از انبارها» مبنی بر درست بسته نشدن یکی از درها،  عنوان کرد و دلیل تاخیر سه ساعته رفع این عیب را بیشتر به خاطر برداشتن تعدادی از بار مسافران دانست. فلاحتی با اشاره به لزوم تامین امنیت پروازها گفت: در جریان اتفاق امروز شایعات زیادی مطرح شد، اما تا زمانی که امنیت پرواز تامین نباشد هیچ هواپیمایی اجازه پرواز نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، در این پرواز تعدادی از مسافران به دلیل ترس از پرواز از ادامه سفر منصرف شدند و شرکت تابان هم اعلام کرد که به دلیل این تاخیر ۳۰ درصد هزینه بلیط را بابت خسارت باز می‌گرداند. یکی از مسافران این پرواز در ارتباط با ایمنا،  مدعی شد که طبق قوانین، شرکت باید کل هزینه را بپردازد. پیشتر نیز گفته شده بود موتور هواپیما دچار آسیب شده است.

کد خبر 350493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.