تک امتیاز ذوب آهن در جدال با شاگردان دایی

جدال تیم های سایپا و ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم های فوتبال سایپا و ذوب آهن از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب با قضاوت حسین زرگر در وورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت بدون رد و بدل شدن توپی از خط دروازه ها با نتیجه تساویِ بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان نمازی با پیروزی برابر نساجی مازندران و تساوی مقابل استقلال، به تهران رفتند تا مقابل سایپای ۳ امتیازی صف آرایی کنند. در ادامه شرح این مسابقه را می خوانید:

ورزشگاه: پاس قوامین

داور: حسین زرگر

کمک داور: آرمان اسعدی، امیر مبشر

اسامی بازیکنان تیم فوتبال سایپا: محمداکبر منادی، ساموئل سارفو، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، عبدالله ناصری، علی دشتی(۶۷ - معین عباسیان)، مهدی ترابی(۷۸ - محمدرضا سلیمانی)، آرش رضاوند و آرمان رمضانی 

اسامی بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مهران درخشان مهر، محمدزبیر نیک‌نفس، قاسم حدادی‌فر(۶۳ - حمید بوحمدان)، محسن مسلمان(۸۵ - ابوذر صفرزاده)، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی(۶۷ - ماریو فرناندز) و ادی گابریل هرناندز

کارت زرد:

رضا علیاری(۳۴) از سایپا

محمدرضا عباسی(۳۸) و مهران درخشان مهر(۵۶، ۸۳) از ذوب‌آهن

اخراج:

مهران درخشان مهر(۸۳)

شرح بازی:

در ابتدای این دیدار شاگردان دایی با توجه به شرایط میزبانی با تسلط بر توپ و میدان توانستند روی دروازه ذوب آهن خطر ساز ظاهر شوند اما درخشش رشید مظاهری آن ها را ناکام گذاشت. اما بازیکنان ذوب آهن از اواسط نیمه نخست توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند و با دو شوت متوالی مسلمان شاگردان دایی را مجبور به عقب نشینی کنند.

با شروع نیمه دوم باز هم ذوب آهن بازی خود را به سایپا دیکته کرد اما توپ شاگردان نمازی زاده راهی به دروازه سایپا نداشت، هرچند در ۱۰ دقیقه پایانی بازیکنان سایپا موفق به حضور در محوطه جریمه ذوب آهن شدند اما هوشیاری دفاع و دروازه بان این تیم اجازه باز شدن دروازه را به نارنجی پوشان نداد تا این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد

دقایق حساس:

دقیقه ۳ - اولین حمله این دیدار توسط نارنجی پوشان رقم خورد و خطر بازیکنان این تیم درون شش قدم با واکنش مظاهری مهار شد. 

دقیقه ۱۰ - نارنجی پوشان با شوتی دقیقه تیم مهمان را نشانه گرفتند اما باز هم گلر ملی پوش ذوبی ها توانست این توپ را مهار کند. 

دقیقه ۱۴ - ارسال بلند اوت دستی بازیکن سایپا درون محوطه ذوب با فشار بازیکنان سایپا دروازه سفیدپوشان را تهدید کرد اما فخرالدینی به خوبی توپ را از محوطه خطر دور کرد. 

دقیقه ۱۴ - ضربه خطرناک بازیکن سایپا زیر تیرک دروازه با سوپرواکنش مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸ - شوت سنگین مسلمان با فاصله کمی از بالای دروازه سایپا راهی اوت شد. 

دقیقه ۲۰ - حرکت پا به توپ مسلمان با یک شوت دیگر از او دروازه سایپا را تهدید کرد اما این توپ نیز با فاصله کمی به بیرون رفت. 

دقیقه ۲۵ - ضربه حسینی از روی خطای اعلام شد مستقیما به منادی رسید و این گلر توپ او را مهار کرد.

دقیقه ۳۵ - حرکت تمرین شده ذوبی ها روی ضربه ایستگاهی با شوت محکم حدادی فر ادامه یافت اما از بالای دروازه سایپا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸ - شوت دیدنی مسلمان از روی ضربه ایستگاهی با واکنش به موقع و زیبای منادی راهی کرنر شود. 

دقیقه ۶۹ - ضربه دیدنی فخرالدینی از زاویه بسته با واکنش زیبای منادی راهی کرنر شد. 

دقیقه ۸۲ - حمله خطرناک نارنجی پوشان چیزی نمانده بود تا دروازه ذوب را باز کند اما اشتباه مهاجم این تیم باعث شد تا این توپ از بین برود. 

دقیقه ۸۶ - ضربه ایستگاهی نارنجی پوشان با تعلل بازیکن این تیم از بین رفت. 

دقیقه ۹۰ - ارسال بلند و خطرناک سایپایی ها با واکنش مظاهری دفع شد.

اتفاق ویژه: 

جناح چپ ذوبی ها در لیگ هجدهم دچار مورد عجیبی شده است. بازیکنان حاضر در این پست با دچار مصدومیت و یا محروم می شوند. پس از مصدومیت ابراهیم زاده، درخشان مهر به دلیل اخراج در بازی بعدی حضور نخواهد داشت و باید دید نمازی چه فکر خواهد کرد.

شاگردان نمازی زاده با این تساوی ۵ امتیازی شدند و بدون احتساب نتایج بازی های فردا در رده دوم جدول قرار گرفتند.

کد خبر 350484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.