پایان ۷۵ درصد از عملیات عمرانی احداث چهارراه ۲۲ بهمن

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از پایان 75 درصد از عملیات عمرانی پروژه احداث چهار راه ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: به منظور تبدیل میدان ۲۲ بهمن به چهارراه، تعدادی پروژه فرعی در دستور کار سازمان قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به احداث دوربرگردان در بلوارهای منتهی به میدان و احداث جزایر ایمنی عابر پیاده اشاره کرد.

وی افزود: تاکنون عملیات عمرانی احداث دوربرگردان‌های مورد نیاز در این پروژه به اتمام رسیده و جزیره‌های ایمنی عابر پیاده در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد عملیات مرتبط با جابه‌جایی چراغ راهنمایی ۲۲ بهمن نیز انجام شده و کابل‌کشی آن به صورت موقت هوایی انجام شده تا همزمان با عملیات عمرانی جدول‌گذاری تمام تأسیسات چراغ راهنمایی جابه‌جا شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه احداث چهارراه ۲۲ بهمن پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با اجرای این پروژه حجم بار ترافیکی ۲۲ بهمن کاهش چشمگیری داشته و از این طریق بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مرتفع می‌شود.

کد خبر 350465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.