پرداخت ۸۰ درصد از بدهی های پروژه مرکز همایش های بین المللی

شهردار اصفهان گفت: حدود ۸۰ درصد از بدهی های پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان پرداخت، صورت وضعیت ها تایید و مشکلات با پیمانکاران رفع شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در جلسه هماهنگی اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اظهار کرد: سیاست‌گذاری و پیگیری پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان به صورت منظم هر ۱۵ روز یکبار انجام می‌شود و در جلسه امروز نیز مشکلات و موانع فرا روی پروژه مرکز همایش‌ها بررسی شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری منطقه شش آزادسازی ورودی مرکز همایش ها از سمت خیابان آبشار را در اولویت قرار دهد.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: عملیات اجرایی مرکز همایش های بین المللی تا ۱۵ روز آینده سرعت گیرد و شاهد تحرک جدی در پیشرفت این پروژه باشیم.

نوروزی ادامه داد: مدیریت شهری بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل سالن اجلاس مصمم است و تاکنون جلسات متعددی با سرمایه گذاران و بخش خصوصی برای این مهم برگزار کرده است.

تحرک پروژه در آینده نزدیک

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اصفهان در حاشیه این جلسه اظهار کرد: مرکز همایش های بین المللی ابر پروژه محسوب می شود؛ اما در سال های گذشته دردی از اصفهان دوا نکرده است.

شیرین طغیانی ادامه داد: بخشی از این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است، اما باید در این زمینه گام های موثری برداشته شود و بخش خصوصی نیز فعال شود.

وی برگزاری جلسات منظم بررسی پروژه های شهر اصفهان را در پیشرفت مرکز همایش های بین المللی مهم دانست و تصریح کرد: مدیریت فعلی شهر اصفهان با پیگیری های انجام داده در حال حاضر این پروژه را در نقطه خوبی قرار داده اما توجه نکردن به انتخاب ضرورت پروژه ها در سال های گذشته باید درس عبرتی برای مدیریت شهری شود.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر با انتقاد از اینکه برخی از پروژه ها مسیر توسعه شهر اصفهان را متوقف کرده است، اظهارکرد: مدیریت شهری در سال های زیادی کار کارشناسی را به رسمیت نمی شناخته است، اما مدیریت فعلی شهری این مهم را یک اصل اساسی برای توسعه شهر می داند.

طغیانی افزود: با تعیین مسئولیت‌ها و برگزاری جلسات منظم با حضور شهردار اصفهان در زمینه پروژه مرکز همایش‌ها ظرف دو هفته آینده شاهد تحرک در عملیات اجرایی پروژه مرکز همایش ها خواهیم بود.

کد خبر 350459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.