نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در حال برگزاری است

نود و هفتمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امروز -پنج شنبه ۱۸مردادماه- به میزبانی کلانشهر مشهد در حال برگزاری است و قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان نیز به‌عنوان نماینده کلانشهر اصفهان در این نشست حضور دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها، در نود و هفتمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران بررسی گزارش و مصوبات کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص مواد لایحه مالیات بر ارزش افزوده و تاثیر آن بر بودجه شهرداری‌ها، پیشنهاد پیگیری عضویت یکی از شهرداران کلانشهرها به نمایندگی دیگران در کمیسیون خاص امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرها در دولت مطرح خواهد شد. 

در این جلسه همچنین قاسم تقی زاده خامسی شهردار مشهد به عنوان میزبان و منتخب شهرداران در «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» درباره مسایل و موضوعات مطروحه در شورا به ارائه گزارش می پردازد. 

همچنین در جلسه امروز پیرامون نامه معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص «اتوبوس های دربستی در شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر جمعیت» و  استمرار خدمات رسانی به شهروندان در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی پیش رو بحث و تبادل نظر می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرداران کلانشهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، قم، کرج، اهواز، کرمانشاه، ارومیه، رشت، زاهدان، همدان ،کرمان و اراک اعضای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران را تشکیل می دهند.

کد خبر 350427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.