مهرعلیزاده: تمام مراکز به پیوست رسانه‌ای مجهز شوند

استاندار اصفهان گفت: یکی از اساسی‌ترین مایه‌های زنده بودن، امیدِ دموکراسی و حق مردم در گردش آزاد اطلاعات است که در این گردش، خبرنگاران مهم‌ترین مسئولیت را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده در آیین پاسداشت روز خبرنگار که شامگاه _چهارشنبه ۱۷ مردادماه_ در محوطه باغ چهلستون اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه خانه مطبوعات برای حفظ عرصه خبرنگاری و خبر به صورت پرتلاش فعالیت می‌کند، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین مایه‌های زنده بودن، امیدِ دموکراسی و حق مردم گردش آزاد اطلاعات است که در این گردش خبرنگاران مهم‌ترین مسئولیت را دارد.

استاندار اصفهان افزود: شاید به ظاهر خبرنگاری فقط کاری است که با قلم سر و کار دارد، اما کاری پر از سختی است و جدا از تهدیداتی که از سمت و سوی افراد مختلف انجام می‌شود خبرنگار باید طبق تعهدی که دارد صداقت پیشه کند و میان مسئولین و مردم اعتدال را برقرار کنند.

وی ادامه داد: رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است و اگر مسئولی خطایی کند فقط در حیطه خود ضربه وارد می‌کند، اما اگر یک خبرنگار خطایی کند در تمام حوزه‌ها ضربه وارد کرده است. خبرنگار در رفتار، گفتار و کردارِ حاکمیت مسئولیت دارد و از این نظر این شغل از حساسیت زیادی برخوردار است

مهرعیزاده تصریح کرد: امروز بیش از پیش باید برای ایجاد وحدت و همبستگی تلاش کنیم، همان‌طور که می‌بینیم در این روزها طبق اقداماتی که رییس جمهور امریکا انجام می‌دهد و خروج آن کشور از برجام، تاثیراتی بر روی بازار می‌گذارد که میان مردم نگرانی ایجاد می‌کند، اما ما باید بگوییم که ایرانی و مسلمان هستیم و نه تنها در شعار بلکه با عمل هم وحدت خود را نشان دهیم.

استاندار اصفهان افزود: من از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ام و استانداری هم ستاد مرکزی ایجاد کرده است که تمام مراکز به پیوست رسانه‌ای مجهز شوند تا راه ارتباط با صاحبان رسانه آزاد شود و با اعلام این خبر بتوانیم همکاری صمیمانه خود را با جامعه خبرنگار ادامه دهیم با هم جامعه را با هم مردم سالاری دینی پا برجا کنیم

کد خبر 350415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.