دو کارخانه بزرگ ورشکسته کاشی به چرخه تولید بازگشت

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دو کارخانه بزرگ تولید کاشی در اصفهان با حمایت‌های قضایی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایمنا، احمد خسروی وفا اظهار کرد: در راستای اجرای یکی از سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان با تشکیل ستادی با همین عنوان و با همکاری اطاق بازرگانی، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در معرض خطر و آسیب را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و اقدامات لازم را به منظور حمایت همه جانبه و حل و فصل مشکلات آنها معمول داشته است.

وی افزود: دو کارخانه بزرگ تولید کاشی در اصفهان از جمله این بنگاه‌های تولیدی بود که در سال ۱۳۹۱ پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار بحران اقتصادی و تعطیلی شده و همین امر باعث شده بود تا تعداد زیادی کارگر این دو کارخانه با بیکاری و مشکلات مواجه شوند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با ورود دستگاه  قضایی استان مراتب در دستور کار قرار گرفت و با انجام بازدیدهای مکرر مسئولان قضایی و نظارت مستمر بر دایره اجرای احکام مدنی و مدیریت صحیح پرونده های مطروحه و جریانی آن و انجام تعامل خاص در این خصوص و نیز تصویب و اجرای مصوبات متعدد شورای تأمین و کمیسیون کارگری استان از تبدیل مشکلات این دو کاشی به بحران جلوگیری بعمل آمده و مدیریت لازم در خصوص حفظ نظم و امنیت ونگهداری اموال آن اعمال شده است.

وی در خصوص راه اندازی مجدد این دو واحد تولیدی تصریح کرد: متقاضیانی جهت راه اندازی مجدد و سرمایه گذاری برای این دو کارخانه اعلام آمادگی نمودند تا اینکه یک نفر با تأیید صلاحیت حاضر به راه اندازی و پرداخت دیون معوق این دو واحد شده و دادگستری نیز در راستای تولید و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها با تقاضای استمهال طی دو مرحله دو ماه و یک ماه و عدم عملیات اجرایی مزایده و فروش اموال در اجرای احکام مدنی موافقت نموده است.

خسروی وفا گفت: با این اقدام چرخ تولید این دو کارخانه مجدد به حرکت درآمده و از بیکاری تعداد زیادی کارگر جلوگیری گردیده است.

کد خبر 350377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.