مظفر: رسانه‌ها ادبیات رکود را کنار بگذارند

صبح امروز -چهارشنبه ۱۷ مردادماه- به مناسبت روز خبرنگار معاون عمران شهری شهردار اصفهان از خبرگزاری ایمنا بازدید کرد و این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر در این بازدید گفت: زحمات خبرنگاران آن‌گونه که باید مورد تقدیر قرار نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه باید ادبیات رکود در رسانه‌ها کنار گذاشته شود، افزود: معتقدیم که برای شکستن رکود باید به فعالیت‌ها ادا مه داد و مردم را امیدوار کرد.

 معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: تجربه ۲۹ ساله فعالیت من در شهرداری نشان می‌دهد هرگاه فعالیت‌های عمرانی با قوت انجام شده امور بهتر پیش رفته است، به هر حال وقتی شور و نشاط در جامعه باشد درآمد حاصل می‌شود و رکود محو خواهد شد، بنابراین باید رویکردها را تغییر داد.

وی با بیان اینکه شهرداری ارگانی است که مدیریت درآمد و هزینه را توأم انجام می‌دهد، افزود: در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال در قالب ۱۱۴ قرارداد در شهر اصفهان فعال است که از جمله آنها می‌توان به ۱۰ پروژه خیابان سازی، ۱۶ پروژه در مرکز همایش‌ها، هفت پروژه در میدان امام علی(ع)، احداث پل هفتم در میدان استقلال، پارک بزرگ پردیس هنر، سه ورزشگاه، سه فرهنگسرا، ۳۵ قرارداد پیاده راه سازی و چهار پروژه در چهارباغ عباسی اشاره کرد.

وی گفت: پروژه تعطیل شده‌ای در شهر نداریم و با توجه به برگزاری جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها که هر ۱۵ روز یک بار با حضور شهردار و معاونان‌ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، اقدامات خوبی برای پیشرفت پروژه‌ها در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مسائل مربوط به رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان در حال رفع است و دو تقاطع بزرگ آن در نیمه دوم سال اجرایی خواهد شد، اظهارکرد: با منابع و پتانسیل‌های موجود، احداث رینگ چهارم سرعت بیشتری خواهد داشت و روند پیشرفت پروژه سرعت می‌گیرد.

کد خبر 350366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.