انتشار تذکرات پلیس ادای دِین رسانه‌ها برای تامین امنیت است

رییس کلانتری شماره ۱۷ اصفهان گفت: خبرنگاران با انتشار تذکرات نیروی انتظامی دین خود برای تامین امنیت جامعه را ادا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی صادق زاده پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در خبرگزاری ایمنا و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این رسانه با بیان اینکه پلیس در راستای تامین امنیت جامعه حرکت کرده و وظیفه اصلی آن ایجاد احساس امنیت برای مردم است، اظهار کرد: این در حالی است که ما نیروی کافی برای پوشش همه جامعه را نداریم و ضروری است خبرنگاران با انتشار تذکرات و آموزش‌های خود مراقبتی به مردم، دِین خود را در برقراری امنیت شهر ادا می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، افزود: خبرنگاران به خوبی می‌توانند شرایط جامعه را بسنجند و اتفاقات را بدون اغراق اطلاع رسانی کنند.

رییس کلانتری شماره ۱۷  اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران هم می‌توانند جامعه را ملتهب و هم آرام کنند، تصریح کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق وتشریح شرایط سخت جامعه با نرمی قلم خود می‌توانند آرامش را به جامعه برگردانند.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان اصفهان این آمادگی را دارد تا در حوزه آموزش فعالیت‌های تخصصی پلیس و همچنین خودمراقبتی با رسانه‌ها تعامل داشته باشد.

کد خبر 350362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.