۱۲۰ اتوبوس شهری اصفهان به مزایده گذاشته می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعداد ۱۵۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهرداری اصفهان جهت تعمیر و بازسازی اساسی اعزام و تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از سرویس اتوبوسرانی خارج و به مزایده گذاشته می‌شود.

فتح الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بررسی‌های صورت گرفته در جلسه کمیسیون این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در جلسه کمیسیون تلفیق امروز در ابتدا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گزارش کاملی در مورد آخرین وضعیت ناوگان اتوبوسرانی، میزان نوسازی و بازسازی ناوگان طی یک سال گذشته، نیازهای ناوگان طی چهار سال آینده به منظور رعایت سن ناوگان که باید کمتر از هفت سال باشد، خطوط اتوبوسرانی و تغییرات انجام شده در آنها و همچنین تغییرات در خطوط موجود برای بهره برداری از مترو و برنامه‌های آتی در مورد ارتقای کیفیت خطوط بی آر تی و زمان بندی برای همه خط ها گزارش کاملی ارایه کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد تعداد ۱۵۰ دستگاه از اتوبوس‌ها جهت تعمیر و بازسازی اساسی اعزام و تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از سرویس اتوبوسرانی خارج و به مزایده گذاشته شود، تصریح کرد: همچنین مقرر شد بررسی لازم برای خرید اتوبوس‌های برقی با شارژ سریع که نیاز به شبکه بالاسری ندارد و جایگزینی این اتوبوس‌ها با نوع دیزلی این وسیله نقلیه انجام شود.

به گفته معین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر ناوگان اتوبوسرانی برای سرویس دهی به دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تاکید کردند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به ارایه گزارش مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص لزوم پشتیبانی از شرکت‌های کارآفرین و شرکت‌های دانش بنیان و ریسک پذیردر جلسه کمیسیون تلفیق امروز شورای شهر اشاره کرد و افزود:  مقرر شد شهرداری ضمن هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی ربط از جمله دانشگاه ها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی لازم جهت جوانان کارآفرین و سرمایه گذاران دراین مسیر اقدام و در خصوص نحوه پشتیبانی شهراری و شورا از این اقدامات بسته لازم تهیه و ارایه شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه در خصوص تذکرات و پیشنهادات اعضای شورا در طی یک سال گذشته گزارش لازم توسط شهرداری و دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه شد.

کد خبر 350259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.