۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
نقاشان اصفهان در نقش قلم

نمایشگاه گروهی «هنرمندان نقاش اصفهان» در گالری نقش قلم برگزار شده است، آثار ارایه شده در این نمایشگاه توسط ۱۹ هنرمند زیر ۴۰ سال اصفهان خلق شده‌اند.

رویا صلوتی درباره این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا گفت: آثار عرضه شده در نمایشگاه گروهی «هنرمندان نقاش اصفهان» حدود ۳۵ اثر از هنرمندان نقاش زیر ۴۰ سال اصفهان به نمایش گذاشته‌شده است که در قالب تکنیک های میکس مدیا، اکرولیک، چاپ و اکرولیک، رنگ روغن، دیجیتال و راپید ارایه شده و اغلب آنها از لحاظ موضوعی جنبه مفهومی و رئال دارند.

مدیر گالری نقش قلم افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی و حمایت از هنرمندانی که در بدو شروع راه خلق آثار هنری هستند برگزار شده است تا انگیزه قوی‌تری پیدا کنند و بهتر بتوانند ایده ها وخلاقیت های خود را عرضه کنند و به جامعه معرفی شوند.

وی گفت: در این نمایشگاه گروهی آثاری از الهام رفیعایی، کیانا اسکندری، شیرین ثروتی، الهام جعفری، نفیسه بزرگزاد، مهسا حسینی، زهرا پهلوان نژاد، فاطمه آقاکبیری، فرشته ملکوتی، پریدخت یزدان پناه، نرگس چقاجردی، مرضیه معتمدی، اعظم اسماعیل زاده، زهرا براهیمی، محمد جلیلی، علی سلامی، منوچهر سلطانی، علی ذباح، کیانا اسکندری و میلاد فیروزفر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: "انجمن هنرمندان نقاش اصفهان می کوشد در راستای اهداف این انجمن  فرصت هایی برایمشارکت حرفه ای اعضا فراهم سازد. نمایشگاه حاضر شروع جدیدی از فعالیت های نمایشگاهی نقاشان اصفهان است که به نمایش آثار اخیر تعدادی از نقاشان جوان زیر ۴۰ سال پرداخته است. آثاری که تحت عنوان فصل اول پیش روی مخاطبان به نمایش در آمده و قرار است طی یک سلسله نمایشگاه مستمر نگاهی به روند رشد هنرمندان و تولید آثار آنها در بستر فرهنگی و تاریخی معاصر بپردازد. بدیهی است در تداوم  این حرکت و درنمایشگاه‌های دور بعد رشد کمی و کیفی آثار در مقایسه با آثاری که امروز ارایه شده مورد نظر قرار خواهد گرفت. در همین راستا همزمان با نمایشگاه‌هایی از این دست نشست های تخصصی نیز با رویکرد ارتقاء کیفی نمایشگاه در نظر گرفته شده تا با طرح دیدگاه‌های هنرمندان و مخاطبین آثار هنری و رویارویی آراء بین نسل‌ها، فرصتی در زمینۀ خلق آثار جدید فراهم آورد."

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی «هنرمندان نقاش اصفهان» تا ۲۳ مردادماه همه روزه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ می‌توانند به گالری نقش قلم، واقع در چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه ۲۳(هدایتی)، بن‌بست میخک مراجعه کنند.

کد خبر 350240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.