۸۴ خط تلفن برچسب‌های تبلیغاتی قطع شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شماره ۸۴ خط تلفن لوله بازکنی‌های شهر که با نصب برچسب بر دیوار منازل چهره شهر را لکه‌دار کردند، با دستور مقامات قضایی قطع شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد ممنوع است مگر در محل‌هایی که‌ شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات تعیین کرده و در این محل‌ها فقط باید به نصب و الصاق آگهی اکتفا کرد و نوشتن روی آن نیز ممنوع است، حتی پیگردهای قانونی برای این تخلف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تبلیغات با روش نصب برچسب‌های کاغذی که اکثراً توسط بعضی از لوله بازکنی ها و نشت یاب ها انجام می شود، به هیچ عنوان مورد پسند شهر و شهروندان نیست و از فرهنگ شهری به دور است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با اتحادیه صنف تأسیسات فنی شهرستان که یکی از زیرمجموعه‌های آن لوله بازکنی‌ها است، گفت: در این جلسه مقرر شد روش‌های قبلی در برخورد با متخلفان نصب برچسب‌های تبلیغاتی که جوابگو نبوده تغییر پیدا کند و همکاری خوبی بین اتحادیه، شهرداری و نیروی انتظامی برقرار شود.

وی ادامه داد: رویکرد قبلی شناسایی متخلفان و اقدام در جهت قطع خط تلفن شماره اعلام شده با دستور مقام قضایی بود که البته همچنان نیز ادامه دارد، اما در روش جدید هنگام مراجعه افراد برای وصل مجدد شماره، باید نسبت به جلب رضایت شهروندان از طریق امحاء برچسب‌ها و پاکسازی محل اقدام شود و در غیر این صورت باید به شرکت‌های خدماتی مناطق شهرداری مراجعه و هرینه پاکسازی را پرداخت کنند.

محمدحسینی اضافه کرد: بیشترین تخلفات در نصب برچسب‌های تبلیغاتی لوله بازکنی‌ها توسط واحدهای صنفی دارای پروانه کسب از اتحادیه انجام می‌شود که البته تعدادی افراد متفرقه نیز به آنها اضافه شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد اخطارهای لازم به خاطیان اعلام و در آینده نیز جلسه‌ای بین اعضای اتحادیه صنف تأسیسات فنی شهرستان اصفهان، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار و فضای فعالیت این صنف قانون‌مندتر شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه پیشنهاد شد شماره تلفن سه رقمی از سوی اتحادیه برای درخواست‌های مردم از لوله بازکنی‌ها برای رفع مشکلات تأسیساتی منزل اعلام شود تا مردم تنها با گرفتن یک شماره بتوانند از خدمات لوله بازکنی‌ها استفاده کنند.

کد خبر 350218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.