آرامش اقتصادی نیازمند برخورد قاطعانه قوه قضاییه است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: آرامش اقتصادی نیازمند برخورد قاطعانه، سریع و شفاف قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به التهاب وضعیت اقتصادی کشور و نارضایتی مردم اظهار کرد: با وضع تحریم ها و تهدیدهای ترامپ علیه ایران تعدادی مفسد اقتصادی از این وضعیت برای تحقق برنامه ها و اهداف خود بازار اقتصادی کشور را ملتهب ساختند.

وی با بیان اینکه خرید و احتکار سکه و طلا توسط تعدادی مفسد اقتصادی وضعیت کشور را با چالش روبه رو کرده، افزود: آرامش اقتصادی نیازمند برخورد قاطعانه، سریع و شفاف قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی است تا اینکه درس عبرتی برای سایر افراد متخلف باشد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون التهاب بازار اقتصادی را فرصت سازی برای دشمنان عنوان کرد و گفت: افراد مفسد و سودجو با این اقدامات خود شرایط را برای دشمنان تسهیل کردند تا اینکه نارضایتی در بین مردم افزایش و سپس برنامه های دیگر آن ها از جمله افزایش نارضایتی ها رقم بخورد.

وی برخورد قاطع قوه قضاییه نسبت به مجرمان و همچنین تدبیر دولت در امر پیشگیری را خواستار شد و گفت: تدبیر دولت برای جلوگیری از فعالیت های مجرمانه در حوزه اقتصادی و جلوگیری از زمینه سازی برای افراد سودجو ضروری است و در این خصوص مجلس شورای اسلامی با اقتدار باید گام بردارد و از وزیران حوزه اقتصادی بابت نابه سامانی اقتصادی جوابی شفاف و منطقی بخواهد.

حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: ملت ایران همواره در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشته اند و از انقلاب و ارزش های اسلامی حمایت و دفاع کرده اند پس اکنون مسئولان با احساس مسئولیت بیشتری برای تسهیل وضعیت زندگی مردم گام بردارند چراکه همیشه باید قدردان حضور همیشگی آن ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در رده های مختلف تنها نسبت به رفع مشکلات کشور سخنرانی و حرف زده اند و اقدامات آن ها برای خروج از مشکلات کارساز نشده و رضایت مردم را کسب نکرده اند.

خطیب جمعه تیران ولایت مداری مردم ایران و حفظ و حراست از ارزش های اسلامی را مهم خواند و یادآورشد: ملت ایران برای تامین نیازهای زندگی خود از آرمان ها و ارزش ها جدا نمی شوند.

وی با اشاره به روز حقوق بشر افزود: تدوین سند حقوق بشر باید بر اساس جایگاه انسانی انجام شود و کسانی که انسانیت را تنها در دنیا طلبی و شهوت می دانند قادر به تدوین سندکاربردی و موثر در جهان نخواهند بود.

حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: دولت آمریکا که با حمله به شهرهای ژاپن امنیت و سلامت مردم آن کشور را از بین برده چگونه مدعی حقوق بشر برای جهانیان است در حالی که خود حقوق بشر را ضایع و مایه ناآرامی های دنیا بوده است.

وی حقوق بشر آمریکایی را ضد حقوق بشر دانست و اظهار کرد: آمریکا باید نسبت به ناامنی ها و کشتارهای جمعی ناشی از بمب هسته ای پاسخگو باشد.

کد خبر 349923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.