سرانه ورزشی شهرضا ۳۶ صدم مترمربع است

شهرضا – فرماندار شهرضا با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در این شهرستان، گفت: دستاوردهای مختلف ورزشکاران شهرضا در بخش‌های مختلف در حالی به دست آمده است که سرانه ورزشی این شهرستان ۳۶ صدم متربع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: این شهرستان از گذشته به عالم پروری مشهور بوده است و در دوران معاصر نیز سرداران شهیدی همچون «شهید همت»، بر افتخارات آن افزوده اند.

وی ادامه داد: در این شهرستان حدود هشت هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۴۳ باشگاه و ۴۰ هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: برگزاری ۴۸۹ مسابقه شهرستانی، ۴۲ مسابقه کشوری و بیش از ۵۰ مسابقه استانی به میزبانی شهرضا در سال گذشته در حالی است که امکانات ورزشی این شهرستان اندک بود و هست.

رفیعی نژاد اضافه کرد: اعزام ۲۸۴ تیم به مسابقات استانی، ۱۵۸ تیم به مسابقات کشوری و شش تیم به مسابقات برون مرزی از شهرضا در حالی انجام شده که سرانه ورزشی این شهرستان تنها ۳۶ صدم مترمربع است.

وی اظهار کرد: ورزشکاران شهرضایی در یک سال گذشته چهار مدال آسیایی، ۱۹۴ مدال کشوری و ۶۳۴ مدال استانی را کسب و ۱۷ همایش پیاده روی و ۷۰ جشنوره ورزشی را برگزار کرده‌اند.

فرماندار شهرضا با اشاره به نبود سالن سرپوشیده استاندارد در این شهرستان، گفت: توجه به ورزش شهرضا زمینه رشد و توسعه ورزش استان و کشور را فراهم می‌کند.

کد خبر 349780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.