دولت به وعده های خود عمل کند

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورا اسلامی گفت: دولت با عمل به وعده های خود و کار شبانه روزی وضعیت اقتصاد کشور را سر و سامان دهد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به عدم وجود ثبات اقتصادی اظهار کرد: امروز شاهد بی‌برنامگی و بی‌نظمی‌های زیادی هستیم که نسبت دادن این حجم از مشکلات به کشورهای خارجی اصلا قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات امروز ناشی از آشفتگی اقتصادی دولتی‌ها است، خاطرنشان کرد: نمایندگان با گفتن مشکلات مردم  به مسئولان قول‌هایی داده می شود، اما خبری از عمل و اجرا نیست چراکه اقدامات کارشناسی و بنیادین صورت نمی‌گیرد البته امیدواریم هرچه سریع تر در جهت رفع این مشکلات گام های استواری توسط دولت برداشته شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از ضعف هایی که امروز بر عملکرد دولت وارد است عدم استفاده از توان نخبگان، فرهیختگان و صاحب‌نظران در جامعه بوده چراکه دولت بهتر از این می توانست عمل کند.

وی با بیان اینکه امید مردم به نمایندگان آن‌ها در خانه ملت است، افزود: اگر بحث استیضاحی مطرح می‌شود یا مطالبه‌ای وجود دارد تنها برای مردمی است که نمایندگان خود را به‌عنوان وکیل به مجلس فرستاده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به باز بودن دست رییس‌جمهور و قدرت او در برنامه‌های سیاسی کشور گفت: رییس‌جمهور باید خود هرچه سریع‌تر برای بهبود شرایط دست‌به‌کار شود.

وی همچنین با اشاره به بی‌اعتمادی فروشندگان به وضعیت بازار گفت: متأسفانه شاهدیم که برخی افراد از ترس این‌که فردا باید اجناس را گران‌تر بخرند حاضر به فروش نیستند البته تغییر دقیقه‌ای قیمت‌ها یکی از دلایل این موضوع است.

سلیمی همت و تلاش جهادی را راهکار برون‌رفت از مشکلات امروز برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم از مشکلات و معضلات دامن‌گیر امروز رها شویم باید خودمان را باور داشته باشیم و با روحیه جهادی کارکنیم.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور بی‌برنامه و رهاشده است، از دولت درخواست کرد: ببا عمل به وعده‌ها و کار شبانه‌روزی وضعیت اقتصادی کشور را سروسامان دهد.

کد خبر 349546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.