برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان، طبق استانداردها و با نظارت سازمان لیگ

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان کشورگفت: در تلاش هستیم استانداردهای لیگ برتر بانوان را رفته رفته بهتر و به لیگ برتر آقایان نزدیک کنیم اما این مسئله نیازمند زمان است و باید به مرور زمان به وقوع بپیوندد.

گلاره ناظمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد زمان برگزاری فصل بعدی لیگ بانوان ایران، گفت: این مسابقات، مطابق زمان هر سال، از مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد. هفته آینده جلسه ای با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر و سرمربی ها برگزار خواهیم کرد تا ببینیم که چه تیم هایی اعلام آمادگی خواهند کرد و چه تیم هایی به دلیل مشکل مالی یا دلایل دیگر انصراف خواهند داد. در حال حاضر به قطعیت نمی توانیم به این موضوع اشاره کنیم و پس از این جلسه، این موارد قطعی خواهد شد.

وی ادامه داد: تقریبا می توان پیش بینی کرد که تعداد تیم ها با فصل گذشته برابر است ولی بسیاری از تیم ها به صورت شفاهی اعلام آمادگی یا انصراف می کنند اما باید صبر کنیم تا به صورت مکتوب، اعلام آمادگی یا اعلام انصراف تیم ها، به دست ما برسد.

 مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان کشور در پاسخ به این سوال که آیا قانون محرومیت دریافت ۴ کارت زرد که در لیگ برتر آقایان اجرا می شود در لیگ بانوان هم قابل اجرا است یا خیر؟ اظهار کرد: این قانون هم مثل هر قانون دیگری می بایست قبل از لیگ آغاز لیگ مصوب شود تا ما بتوانیم در مورد آن صحبت کنیم. پیش از آغاز لیگ برتر بانوان تمام شرایط و قوانین برای تیم ها توضیح داده می شود تا در طول فصل اطلاعات کامل از شرایط برگزاری داشته باشند.

ناظمی در مورد کیفیت زمین های محل برگزاری لیگ بانوان کشور و تایید شدن یا نشدن آن ها، خاطرنشان کرد: تقریبا تمام زمین هایی که در آن ها بازی برگزار می شود، مخصوصا استان هایی که در لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته دوم آقایان تیم دارند، آن زمین ها  مشکلی ندارد و مورد تایید ما هستند. مشکلاتی در برخی استان ها داشتیم که به مرور زمان رفع شد، بخصوص استان هایی که در آن ها مسابقات لیگ های کشوری آقایان برگزار نمی شود. به عنوان نمونه می توانم به زمین ایلام اشاره کنم که از نیم فصل دوم سال قبل زمین مناسبی در اختیار ما قرار دادند و مسابقات به خوبی در آن برگزار شد.

وی افزود: تمام بازی هایی که ما برگزار می کنیم طبق استانداردها و نظارت سازمان لیگ فوتبال است و امسال هم قطعاً در تلاش هستیم استانداردهای لیگ برتر بانوان را رفته رفته بهتر و به لیگ برتر آقایان نزدیک کنیم اما این مسئله نیازمند زمان است و باید به مرور زمان به وقوع بپیوندد.

کد خبر 349532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.