مدیریت کنونی در جامعه توان استفاده از فناوری را ندارد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: در شرایط فعلی نحوه مدیریت در فضای عمومی، نسل جوان را به بهانه بی‌تجربگی از مشارکت باز داشته و با مدیریت نسلی مواجه هستیم که اطلاعات و توان لازم برای بهره‌گیری از فناوری‌ها را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن صبح امروز (یکشنبه) در چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در جامعه کنونی امید به آینده روشن در جامعه کم شده و گسستی بین حاکمیت و مردم ایجاد شده است، اظهار کرد: در این شرایط مشارکت عمومی مردم در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت امید آفرینی و تعمیق حس تعلق به مباحث هویتی حرکت کنیم، افزود: گسست بین نسلی از پیامدها و در طول گسست اجتماعی است. در شرایط فعلی نحوه مدیریت در فضای عمومی نسل جوان را به بهانه بی تجربگی از مشارکت باز داشته و مدیریت نسلی مواجه هستیم که اطلاعات و توان لازم برای بهره‌گیری از فناوری‌ها را ندارند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید گفت‌وگوی بین نسلی ایجاد شود تا شاهد آشتی تجربه و فناوریهای نوین بوده و بستر لازم برای انتقال تجربه‌ها و مشارکت جوانان را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه از مهم‌ترین مشکلات جامعه کنونی وجود یاس و نا امیدی و از بین رفتن امید جوانان است، افزود: مدیریت شهری سهم قابل توجهی در این زمینه دارد و باید در سیاستگزاری‌ها امیدآفرینی را مورد توجه قرار دهد.

روشن همچنین به لزوم رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: مبادا با قصور و کوتاهی در این خصوص موجب بی انگیزه شدن نیروهای انسانی که مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است باشیم.

کد خبر 349502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.