۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
بدون تماشاچی، بدون گل

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال، امشب تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: با حکم کمیته انضباطی، بدون تماشاگر

اخطار: عزت الله پورقاز (دقیقه ۴۳) و بختیار رحمانی (دقیقه ۸۷) از سپاهان- وفا هخامنش (دقیقه ۵۴)، مصطفی احمدی (دقیقه ۷۱) و بهنام برزای (دقیقه ۸۶) از صنعت نفت

سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت پوقاز، سعید آقایی (۹۰+۲- خالد شفیعی)، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، حسین پاپی (۵۱- جلال علیمحمدی)، ساسان انصاری (۶۱- بختیار رحمانی)، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش

سرمربی: امیر قلعه نویی

صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، احمد عبدالله‌زاده (۸۷- طالب ریکانی)، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، بهنام برزای و کارلوس لوییس (۷۸- حامد پاکدل)

سرمربی: پائولو سرجیو

داور: رضا مهدوی، امیر رضا آشوری، احد سلطانی و علی میر غفاری

شرح بازی:

اولین دیدار سپاهان در لیگ هجدهم برابر تیمی برگزار می‌شد که فصل گذشته در ۳ دیدار دو باخت و یک تساوی برابر آنها بدست آورده بود اما در این دیدار امیدوار بود با توجه به تغییراتی که در دو تیم به وجود آمده بود ۳ امتیاز حساس را کسب کند.

سپاهان که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بلند قد زیادی را به ترکیب خود اضافه کرده بود با تقویت میانگین قدی خود حملات خود را بیشتر روی ارسال‌ها و پرتاب‌های بلند دنبال می‌کرد. سپاهانی‌ها با این حربه در نیمه اول صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند.

در نیمه دوم صنعت نفت بیش از نیمه نخست در یک سوم دفاعی خود تجمع کرد و همین مسئله باعث شد سپاهان کمتر از نیمه نخست بتواند موقعیت خلق کند. سپاهانی‌ها که در طول نیمه دوم با اضافه شدن بختیار رحمانی و جلال علیمحمدی در مرکز زمین و حفظ توپ بهتر شدند با وجود مالکیت توپ نتوانستند دفاع صنعت نفت را باز کنند تا در نهایت اولین دیدار فصل سپاهانی‌ها بدون حضور تماشاگر و بدون گل به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲- ارسال مهرداد محمدی از سمت راست با ضربه سر کیروس استنلی در تیر دور همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸- ضربه ایستگاهی خطرناک اکبر ایمانی با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۴- پرتاب اوت بلند پورقاز داخل محوطه جریمه نفت با سایش سر استنلی همراه شد و در ادامه ضربه سر محمدی با اختلافی کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷- در شلوغی محوطه جریمه شوت سرکش استنلی با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲- شوت سرکش اکبر ایمانی از فاصله‌ای ۳۰ متری با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵- ارسال پاپی از سمت چپ با ضربه سر خطرناک استنلی به اوت رفت.

دقیقه ۵۷- ضربه زمینی محکم مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه در دستان گردان قرار گرفت.

اتفاق ویژه:

سپاهانی‌ها با این تساوی حالا در ۴ میزبانی اخیر خود برابر صنعت نفت در ورزشگاه نقش جهان به ۳ تساوی و یک شکست رسیدند.

بهترین بازیکن:

اکبر ایمانی، هافبک دفاعی نفت که نمایش قابل قبولی در این دیدار داشت بهترین بازیکن زمین بود.

کد خبر 349383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
    0 0
    به نظرمن سپاهان نبایدبدونه تماشاگر می شد،ولی کلاًسپاهان بازی خوبی انجام نداد،این سپاهان بااون سپاهانی که من چندسال پیش می بینم خیلی تفاوت داره.