آغاز نمازی با ۳ امتیاز شیرین/ شکست نساجی در اولین بازی لیگ برتری

تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر را با پیروزی با ارزش در قائمشهر آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن امشب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در هفته نخست لیگ برتر به مصاف نساجی قائمشهر رفت و به پیروزی یک بر صفر رسید. در ادامه گزارش این دیدار را می خوانید:

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

گل‌: ادی گابریل هرناندز (دقیقه ۱۵) برای ذوب آهن

اخطار: -

نساجی: حامد لک، حامد شیری، محمدعرفان معصومی (۶۳- محمد میری)، فرشاد فرجی، حمیدرضا دیوسالار، محمد آبشک، مهرداد عبدی (۷۶- محمد صادق بارانی)، مجتبی ممشلی، سجاد آشوری، شاهین مجیدی (۴۶- علی اصغر عاشوری) و محمد عباس‌زاده

سرمربی: جواد نکونام

ذوب آهن: رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمد نژاد مهدی، وحید محمد زاده، مسعود ابراهیم زاده (۳۸- محمد زبیر نیک نفس)، حمید بوحمدان (۷۷- ماریون سیلوا)، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و ادی گابریل هرناندز (۷۵- رضا حبیب زاده)

سرمربی: امید نمازی

داور: سیدمهدی سیدعلی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی الوندی و علی بای

شرح بازی:

اولین دیدار نساجی مازندران در تاریخ لیگ برتر برابر ذوب آهن، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شد. میزبان در چند دقیقه ابتدایی بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه و با استفاده از توپ‌های بلند روی دروازه ذوب آهن خطر ساز شد اما ذوب آهن بعد از گذشت ۵ دقیقه ابتدایی بر بازی مسلط شد و در دقیقه ۱۵ روی یک ارسال تیز از سمت راست توسط ادی گابریل هرناندز، مهاجم جدید خود به گل رسید.

ذوب آهن که در نیمه نخست پس از به ثمر رساندن گل حاکم توپ و میدان بود نیمه دوم را هم با کنترل بازی آغاز کرد، آنها که بیشتر به حفظ توپ و نتیجه راغب بودند تا زدن گل بیشتر، در ۲۰ دقیقه پایانی عقب نشستند تا نساجی که نمی‌خواست در اولین دیدار تاریخ لیگ برتری خود بازنده باشد پیش بکشد.

شاگردان جواد نکونام که در دقایق انتهایی بازی هرچه داشتند برای به تساوی کشاندن بازی به کار بستند در نهایت موفق نشدند دروازه ذوب آهن را باز کنند تا این امید نمازی و شاگردانش باشند که اولین بازی خود را با برد پشت سر بگذارند.

شرح گل:

۱-۰ (دقیقه ۱۵- ذوب آهن)- نفوذ محمدرضا حسینی از سمت راست با پاس تیز زمینی او در تیر یک همراه شد که ادی گابریل هرناندز

دقایق حساس:

دقیقه ۲- پرتاب اوت بلند یاران نساجی در شلوغی محوطه جریمه با ضربه عباس زاده همراه شد و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۰- حسینی از سمت راست نفوذ کرد و با یک پاس کات بک تبریزی را صاحب موقعیت شوتزنی در محوطه جریمه کرد اما ضربه خطرناک او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰- شروع مجدد مظاهری به کمر عباس‌زاده، مهاجم نساجی برخورد کرد اما توپ به سمت دروازه کمانه نکرد و مجدداً مظاهری توپ را جمع کرد.

اتفاق ویژه:

اولین بازی نساجی در تاریخ لیگ برتر با شکست یک بر صفر آنها در ورزشگاه مملو از جمعیت شهید وطنی قائمشهر همراه بود.

بهترین بازیکن:

محمدرضا حسینی که پاس گل برتری ذوب آهن را به هرناندز داد، در طول بازی هم بازی بی نقص و موثری را ارائه داد تا بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

کد خبر 349336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.