سیاست زدگی آفتی بزرگ برای مدیران شهری است

لنجان- فرماندار شهرستان لنجان گفت: نمی پذیریم که شهرداری های و شوراهای اسلامی شهر و روستا به سیاسی کاری بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات شهرستان به دلیل سیاسی بازی برخی مسئولان به وجود آمده است، اظهار کرد: بیش از ۵۰ پروژه تاثیر گذار در شهرستان لنجان با گذشت سالیان زیاد همچنان نیمه تمام باقی مانده و دلیل این مسئله در برخی از این پروژه ها تنها برخوردهای سیاسی و جناحی بوده است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز مردم از بحث‌های سیاسی و جناحی عبور کرده‌اند و خواسته آنها از مسئولان تنها خدمت صادقانه به جامعه است، نباید فراموش کرد که عملکرد مسئولان پای نظام نوشته خواهد شد بر همین اساس باید تنها به خدمت جهادی و صادقانه به مردم فکر کرد.

وی ادامه داد: وظیفه شهرداری از صفر تا صد ارایه خدمات به شهروندان است و از سوی دیگر شورای اسلامی نیز باید ماهیت نظارتی خود را حفظ کند و به هیچ عنوان پذیرفتنی نخواهد بود که شهرداری های و شوراهای اسلامی شهر و روستا به سیاسی کاری بپردازند.

صفرخانلو اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی هر شهر در لنجان باید به فکر پویایی و شادابی شهر باشند و چنانچه این نهاد مردمی به سمت سیاسی کاری سوق پیدا کند قطعا مأموریت های مدیریت شهری نه تنها به سرانجام نخواهد رسید بلکه دچار چالش های متعدد خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به مسایل و چالش هایی که مردم فولادشهر با آن مواجه هستند این مشکلات ایجاب می کند تا شهرداری با همدلی و وفاق بیشتر تمامی دغدغه خود را صرف چالش ها و مسایل شهر کنند تا رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: مردم فولادشهر توقع دارند در شهری زندگی کنند که هر روز کیفیت رفاه عمومی و عمرانی آن بهتر از دیروز شود و این مسئله تنها با مدیریت جهادی و فارغ از نگاه های سیاسی محقق خواهد شد، تا زمانی که شهرداری و شورای اسلامی فولادشهر در این مسیر حرکت کنند قطعا مورد حمایت خواهند بود.

وی یادآور شد: مدیریت دوگانه شهرداری و شرکت عمران بر روند اداره فولادشهر چالش ساز بوده، اما نباید توقع داشت به یکباره شرکت عمران وظایف خود را به یکباره به شهرداری واگذار کند بلکه این مسئله با شیبی آرام و ملایم باید انجام گیرد تا شهر تحت مدیریتی یکپارچه اداره  شود.

کد خبر 349321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.