برای رضای خدا و با همتی جهادی به مردم خدمت کنید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه فرصت خدمت در شهرداری، توفیقی از سوی خدا برای خدمت به مردم است، گفت: برای رضای خداوند متعال و با تلاش فراوان و همتی جهادی به مردم خدمت کنید؛ چراکه خدای متعال بر اعمال همه ما ناظر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیران منطقه ۶ شهرداری اصفهان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) با بیان اینکه فرصت خدمت در شهرداری، توفیقی از سوی خدا برای خدمت به مردم است، اظهار کرد: برای رضای خداوند متعال و با تلاش فراوان و همتی جهادی به مردم خدمت کنید چراکه خدای متعال بر اعمال همه ما ناظر است.

وی با بیان اینکه شهرها نشان دهنده سطح تمدن یک کشور هستند، افزود: گردشگران و کسانی که به کشورمان سفر می‌کنند با دیدن فضا و سیمای شهری اصفهان پی به تمدن این شهر می‌برند، بنابراین لازم است کارها و پروژه‌هایی که انجام می‌شود به صورت اصولی و با آینده نگری، اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: رعایت دوراندیشی در اجرای طرح‌ها، رعایت زیبایی و سیمای مناسب در اجرای پروژه‌ها، ارائه خدمات مناسب به شهروندان، اجرای نوسازی بافت فرسوده و رعایت عدالت در ارائه خدمت به مناطق مختلف شهر از جمله نکاتی است که همواره باید مورد نظر مدیران شهری باشد.

وی گفت: باید دید در فعالیت های شهرداری، چند قدم مثبت برای شهر برداشته شده و مردم به چه میزان از کارها و خدمات ارائه شده راضی هستند و با در نظر گرفتن وضعیت، برای بهبود شرایط تلاش شود؛ در حقیقت با بررسی اقدامات و تناسب آن با برنامه ها برای خدمت رسانی بیشتر به مردم گام برداشته شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بیان کرد: امام رضا(علیه السلام) می فرمایند از ما نیست کسی که در هر شبانه روز، زمانی را برای محاسبه نفس قرار ندهد، اگر کار خوب انجام داده است از خدا بخواهد که آن را بیشتر کند و اگر کار بد انجام داده است استغفار و توبه کند، البته در قرآن کریم می‌فرماید که توبه خدا برای کسانی است که کاری را جاهلانه انجام دهند و زود توبه کنند، بنابراین آن کسانی که توبه را به تأخیر می اندازند، توبه شان مقبول نیست.

وی با اشاره به اهمیت تخت فولاد اصفهان گفت: تخت فولاد از نظر مقام معظم رهبری دومین قبرستان شیعه است و از نظر ارزش و عظمت پس از قبرستان بقیع، قرار دارد. البته برخی علما این قبرستان را سومین قبرستان شیعه پس از قربستان بقیع و وادی السلام می‌دانند.

کد خبر 349223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.