پلیس راهور، ارتباط با خودکشی مرد ۴۳ ساله را تکذیب کرد

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: خودکشی مرد ۴۳ ساله با پلیس راهور هیچ ارتباطی نداشته است.

ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص درج مطلبی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه برخورد پلیس راهور و توقیف موتور دلیل خودکشی مرد ۴۳ ساله از پل چمران بوده است، اظهار کرد: این موضوع تکذیب می‌شود و ناجا به طور قطع پیگیر درج این مطلب خواهد بود.

وی با بیان اینکه محدوده‌ای که حادثه خودکشی اتفاق افتاده طرح پلیس راهور برای برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف نبوده است، افزود: در حال حاضر برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف تنها در محدوده کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه فردی که اقدام به خودکشی کرده است در مسیر غرب به شرق پل سوم چمران در تردد بوده است، ادامه داد: موتورسیکلت وی نیز در هنگام خودکشی در کنارش قرار داشته است.

کد خبر 349176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    0 1
    تمام اين اظهارات باعث مي شود كه پليس در برخورد با موتور سواران متخلف مماشات كند و نتيجه آن قانون گريزي بيش از بيش موتور سواران است كه آسيبش به افرادي مي رسد كه بايد تخلفات اين قشر از جامعه را تحمل كنند و حتي شايد از بابت آن آسيب هم ببينند. هيچ موتور سواري با اين توجيه كه از قشر ضعيف جامعه است حق زير پا گذاشتن قوانين را ندارد اما متاسفانه پليس به بهانه همين موضوع برخورد قاطعي انجام نمي دهد كه نتيجه ان افزايش روز به روز هرج و مرج و بي قانوني توسط رانندگان موتور سيكلت و زير پا گذاشتن حقوق ديگر شهروندان است