۷۰درصد اصفهانی ها کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند

گلپایگان- مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون در استان اصفهان ۷۰ درصد کارت ملی هوشمند صادر شده است و امیدواریم ۳۰ درصد دیگر شهروندان هرچه زودتر جهت دریافت این کارت اقدام نمایند.

به گزارش  خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین غفرانی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان اظهار کرد: هر واقعه ولادت و فوتی که در شهرستان رخ دهد باید به اداره ثبت احوال هرچه سریع تر اطلاع داده شود.

وی افزود: خانه‌های بهداشت و درمان، دهیاران، شوراها و بیمارستان‌ها موظف هستند تا واقعه ولادت و فوت را اطلاع رسانی کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه در این استان بیش از ۷۰ درصد کارت ملی هوشمند صادر شده است، گفت: تا پایان خردادماه دو میلیون ۶۳۲  هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند که این رقم تا پایان تیرماه به بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به یکصدمین سالروز تأسیس ثبت احوال در کشور افزود: ثبت احوال با عملکردی خوب توانسته خدمات دهی مناسبی را در جهت رفع نیازهای شهروندان ارایه کند.

غفرانی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ آرامستان استان تحت کنترل ثبت احوال بوده اند، اظهار کرد: یکی از افتخارات ثبت احوال این است که دقیق‌ترین آمار را اختیار دارد.

غسالخانه‌های متفرقه در گلپایگان تعطیل شود

در ادامه حسین یارمحمدیان، فرماندار گلپایگان اظهار کرد: به دلیل نارضایتی مردم غسالخانه‌های متفرقه در گلپایگان باید تعطیل شود که در این رابطه شهرداری موظف است تمامی هزینه‌های حمل و نقل را پیگیری کند.

وی افزود: ساکنان اطراف غسالخانه‌های متفرقی که در شهر فعالیت می کنند شاکی هستند و باید ظرف مدت دو یا چهار سال آینده قبرستان ها به بیرون شهر هدایت شوند.

کد خبر 348983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.