آذری استعفا نداده/ بیخودی شلوغش کرده‌اند

رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: سعید آذری استعفا نداده و همچنان در سمت مدیرعامل باقی است.

به گزارش ایمنا، سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن روز گذشته _شنبه ۳۰ تیرماه_ با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبر از جدایی و رفتن از این باشگاه را منتشر کرد. ساعتی بعد هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن بیانیه‌ای صادر و حمایت خود را از آذری اعلام کرد. هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در بیانیه خود نوشت:

"سعید آذری همچنان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خواهد بود و اعضای هیئت مدیره با اتفاق آرا، حمایت کامل خود را از مدیرعامل باشگاه اعلام می دارند.

اعضای هیئت مدیره سبزپوشان اصفهان؛ با تاکید و یادآوری موفقیت های سال های اخیر باشگاه ذوب آهن، تداوم این موفقیت ها را در گرو ثبات و آرامش در مدیریت و مجموعه این باشگاه دانسته اند."

شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در این خصوص می‌گوید: سعید آذری تنها یک پُست در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته و استعفا نداده است و برخی "بیخودی" این موضوع را شلوغ کرده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: استعفا مسیر قانونی دارد. اگر آذری قصد استعفا داشته باشد باید استعفای خود را به هیئت مدیره باشگاه می‌داد و هیئت مدیره هم استعفا را به مجمع بدهد و در نهایت مجمع اظهارنظر ‌کند.

رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اینکه دلیل گذاشتن چنین پُستی از سوی آذری چه بوده است؟ گفت: این سوال را باید از خود آذری بپرسید. به هر حال سعید آذری از نظر ما استعفا نداده و همچنان در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن باقی است.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که دلیل گذاشتن این پُست، ناراحتی آذری از موضوعی باشد؟ اضافه کرد: این را باید آذری خودش بگوید. من در ریز مسائل ناراحتی آذری ورود پیدا نمی‌کنم اما از نظر سیستم باشگاه ذوب آهن آذری استعفا نداده است.

رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مشکلی با ادامه همکاری آذری با باشگاه ندارد؟ خاطرنشان کرد: مسئله‌ای یا مشکلی وجود نداشته است چون آذری کارش را انجام می‌داد.

کد خبر 348921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.