سوء مدیریت های داخلی کشور را با چالش روبه رو کرده است

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: سوء مدیریت های داخلی، تبعیض و تحریم های خارجی کشور را با چالش روبه رو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به مشکلات اقتصادی در درون کشور اظهار کرد: سوء مدیریت های داخلی، تبعیض و تحریم های خارجی کشور را با چالش روبهرو کرده که نیازمند تدبیر ویژه برای خروج از این مشکلات است.

وی افزود: آمریکا از تمامی ظرفیت خود را برای صدمه به نظام و ایجاد ناامنی در کشور بکار گرفته و از ابزارهای مختلف به ویژه ایجاد آشوب اقتصادی و ایجاد فضای ناامیدی برای تحقق اهداف خود استفاده می کند که در چنین وضعیتی باید وحدت ملی حفظ و از ظرفیت های داخلی بهره بگیریم.

امام جمعه تیران و کرون شناخت توطئه های دشمنان و برنامه ریزی برای پاسخگویی به این مشکلات و توطئه ها را مهم عنوان کرد و گفت: ترسیم نقشه اقتصادی، دوری از اختلاف، ارتباط مناسب مسئولان با مردم و جلب اعتماد سرمایه گذاران فرصت را برای خروج از مشکلات اقتصادی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه دشمن با حمایت از آشوب های داخلی و فضای فساد اقتصادی به دنبال اهداف خود برای زمین زدن کشور است، گفت: برخی از افراد در داخل کشور با طمع نسبت به دارایی های دنیایی و احتکار و تحریک بازار، اهداف دشمنان را محقق می سازند.

حجت الاسلام رشیدیان برخورد جدی متولیان دستگاه نظارتی با آشوب گران نظم اقتصادی را خواستار شد و تصریح کرد: برخورد جدی و بدون بخشش با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور قدرت بازدارنده خوبی برای جلوگیری از ترویج فساد دارد.

وی با تاکید بر همکاری مردم با مسئولان دستگاه های نظارتی افزود: مردم گزارش تخلفات را به دستگاه های نظارتی اعلام و متولیان این عرصه را نسبت به تخلفات آگاه سازند تا اینکه زنجیره فساد از بین برود.

امام جمعه تیران ادامه داد: تکیه بر توانایی داخلی و جلوگیری از وابستگی به کشورهای دیگر قدرت تولیدی را در داخل افزایش و از صدمه های ناشی از تحریم ها جلوگیری می کند و از این جهت باید تلاش ویژه ای برای حمایت از تولید داخل شود.

کد خبر 348787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.