مردم و مسئولان برای رفع مشکلات، دولت را یاری کنند

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: امروز مسئولان و مردم وظیفه دارند برای برون رفت از مشکلات، دولت را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود، با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت اظهار کرد: دولت باید محور اصلی کار و تحرک در کشور باشد و این مهم در سایه احساس مسئولیت مضاعف و روحیه جهادی محقق می شود.

امام جمعه بادرود گفت: یکی دیگر از مطالبات و خواسته های مهم رهبر معظم انقلاب از دولت لزوم برخورد قاطعانه با متخلفان و مفسدان در هر سطحی است که در این راستا دولت می بایست شفافیت را از خود آغاز کند و به خصوص با رانت خواری ها و فسادهای اقتصادی به  طور جدی به مبارزه بپردازد.

وی تاکید کرد: امروز مردم و مسئولان وظیفه دارند تا از دولت برای برون رفت از این مشکلات به وجود آمده حمایت کنند و البته دولت نیز وظیفه دارد تا فرماندهی در جنگ اقتصادی را به مانند شرایط جنگ اقتصادی و بلکه بسیار بالاتر مدیریت کند تا هجمه های دشمن در این زمینه با دفاع و یا حتی با هجوم جبهه انقلاب خنثی شوند.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه آستان مقدس آقاعلی عباس و سید محمد(ع) رتبه چهارم را در بین بقاع متبرکه در جذب گردشگری مذهبی در کشور دارد، گفت: هیئت دولت در سال 95  مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار را برای این آستان تخصیص داده است، اما متاسفانه جذب این مبلغ تاکنون با موانعی روبه رو بوده است که باید این موانع برطرف شود.

کد خبر 348785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.