با همکاری خوب اداره برق مشکلی در نور سالن نداشتیم

سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قطع برق سالن پیروزی در بین دو نیمه به دلیل خارج کردن ژنراتور از مدار بود تا بتوانیم با برق شهری برق سالن را وصل کنیم.

مهدی پاسبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد قطعی برق سالن پیروزی در بین دو نیمه، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کل کشور و به خصوص اصفهان روزانه با قطعی برق و آب مواجه هستیم. با توجه به نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌هایی که باشگاه گیتی‌پسند با اداره برق اصفهان انجام داده بود و همچنین همکاری خوب اداره‌ برق و در اختیار گذاشتن ژنراتور توانستیم نور سالن را در استاندارد نگه داریم.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۷ برق منطقه و سالن پیروزی قطع شده بود و در ساعت ۱۹ برق وصل شد، ادامه داد: در این مدت دو ساعتی که برق سالن قطع بود توانستیم با همکاری اداره برق و ژنراتور مخصوصی که در اختیارمان گذاشته بودند بازی را به‌صورت استاندارد برگزار کنیم و در ادامه و از ساعت ۱۹ هم برق شهر وصل و بازی با روند طبیعی خود ادامه داشت.

پاسبانی خاطر نشان کرد: قطع برق سالن پیروزی در بین دو نیمه به دلیل خارج کردن ژنراتور با همکاری کارمندان اداره برق از مدار بود تا بتوانیم با برق شهری برق سالن را وصل کنیم.

سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد شرایط تیم گفت: هفت بازیکن جدید امسال به ترکیب تیم گیتی‌پسند اضافه شدند و چهارچوبی که این تیم در چند سال اخیر داشت امسال کاملاً از بین رفت و هماهنگی بازیکنان جدید حدود چهار و پنج هفته‌ای زمان می‌برد. جاوید ارز بازیکنان تأثیرگذار تیم است که در حال حاضر حضور ندارد همچنین از وجود اسماعیل‌پور هم در تیم محروم هستیم که از هفته‌ پنجم و ششم به تیم اضافه خواهند شد و تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و فکر می‌کنم یکی، دو هفته آینده گیتی‌پسند به فرم ایده‌آلی که نیاز دارد می‌رسد.   

کد خبر 348767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.