احمد عباسی: مهم پیروزی گیتی پسند است نه هتریک من

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در تیم ما مهم این است که گیتی پسند ببرد و مهم نیست که چه بازیکنی گل بزند یا هتریک کند.

سعید احمد عباسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیروزی پرگل گیتی پسند برابر شهرداری ساوه اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم خیلی زود هم به گل برسیم. در دفاع خیلی خوب بودیم و تاکتیک حملاتمان را خیلی خوب اجرا کردیم. که خدا را شکر در ضد حملات هم به تعداد گل‌هایمان افزودیم و همچنین دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کرد که بازی برابر تیم شهرداری ساوه تا این حد برای گیتی پسند راحت باشد خاطرنشان کرد: به نظر من بازی، بازی راحتی نبود و ما به خودمان ایمان داریم و هفته به هفته هم بهتر می‌شویم. مطمئن باشید در هفته‌های بعد عملکرد بهتری از گیتی پسند خواهید دید.

زننده سه گل گیتی پسند در این دیدار درباره هتریک کردنش، تصریح کرد: خدا را شکر ضربه‌هایم به گل نشست و توانستم گلزنی کنم. البته در تیم ما مهم این است که گیتی پسند ببرد و مهم نیست که چه بازیکنی گل بزند یا هتریک کند.

احمد عباسی افزود: خوشحالم که هفته به هفته بهتر شدیم و انشاالله با ادامه همین روند و اضافه شدن مهره‌های قبلی مثل احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید تیم بهتر خواهد شد و گیتی پسند خیلی بهتری را در آینده خواهیم دید.

کد خبر 348765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.