امکانات بیمارستان بهنیا پاسخگوی نیاز منطقه نیست

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: امکانات بیمارستان بهنیا پاسخگوی نیاز منطقه و حوادث جاده ای در این شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی امروز(پنجشنبه) در نشست مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و جمعی از خیران شهرستان اظهار کرد: احداث بیمارستان مجهز و بهره گیری از خدمات تخصصی درمانی یکی از مطالبات 30 ساله مردم شهرستان تیران و کرون است که تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان بهنیا بخشی از خدمات درمانی را به مردم این شهرستان ارایه می کند، افزود: امکانات بیمارستان بهنیا پاسخگوی نیاز منطقه و حوادث جاده ای در این شهرستان نیست و نیازمند احداث بیمارستان تخصصی با امکانات روز هستیم.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی شهرستان و حجم تردد در این جاده ها همواره حوادث ترافیکی زیادی را به همراه دارد، تصریح کرد: بسیاری از مصدومان حوادث جاده ای به بیمارستان بهنیا انتقال داده می شوند، اما به علت کمبود امکانات و عدم وجود پزشک در این بیمارستان، بیمارانی که وضعیت وخیمی دارند به بیمارستان های شهرستان مجاور اعزام می شوند.

وی ادامه داد: خیران در احداث و تجهیز بیمارستان بهنیا با شبکه بهداشت و درمان همکاری خوبی داشته اند، اما زیرساخت های این بیمارستان باید توسعه پیدا کند و تجهیزات و تیم پزشکی آن نیز برای پاسخگویی به بیماران حوادث ترافیکی ارتقاء یابد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: مردم شهرستان تیران و کرون نیز علاوه بر مصدومان حوادث ترافیکی قادر به رفع تمامی نیازهای درمانی خود از این مرکز درمانی نیستند زیرا بعضی از امکانات مورد نیاز و یا پزشک متخصص در این بیمارستان وجود ندارد.

وی با اشاره احداث بیمارستان امام رضا(ع) در تیران و کرون گفت: مردم این شهرستان آمادگی خود را برای مشارکت در احداث بیمارستان تخصصی و تجهیزات مورد نیاز آن اعلام کرده اند که پس از طی مراحل قانونی این پروژه اجرایی خواهد شد.

حججی اضافه کرد: تسریع در شرایط و کاهش بروکراسی اداری و همچنین کمک به واگذاری اجرای پروژه به انجمن خیران برای کاهش هزینه ها یک ضرورت است که دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این خصوص باید همکاری کند.

کد خبر 348760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.