سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان در ساعت پایانی فعالیت مترو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه بر اهمیت خدمت‌رسانی مناسب و هماهنگ به مسافران حمل و نقل همگانی و ایجاد یکپارچگی بین سیستم قطار شهری و اتوبوسرانی، از شامگاه گذشته سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی در پایان ساعت کاری مترو آغاز شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان ضمن توجه به برنامه زمان‌بندی فعالیت قطار شهری، نسبت به برقراری سرویس اتوبوسرانی در ایستگاه‌های"قدس" و"علی‌خانی" جهت جا به جایی مسافران مترو در ساعات پایانی روز اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اتوبوس‌های شرکت واحد به مسافران ساعات پایانی مترو در محدوده‌های قدس و علی‌خانی بدون وقفه و انتظار سرویس‌دهی می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: این اقدام با توجه بر اهمیت خدمت‌رسانی مناسب و هماهنگ به مسافران حمل و نقل همگانی و ایجاد یکپارچگی بین سیستم قطار شهری و اتوبوسرانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکید شرکت واحد اتوبوسرانی ارتباط یکپارچه با سیستم قطار شهری است، گفت: به هیچ عنوان قطار شهری را رقیب اتوبوسرانی در جذب مسافر نمی‌بینیم زیرا هدف این است که بتوانیم از این زیرساخت بسیار سنگین و پر هزینه‌ای که برای شهر اصفهان ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود.

کد خبر 348737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.