"ایده شهر" در همدان راه اندازی می شود

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان با بیان اینکه راه‌اندازی "ایده شهر" در دستور کار است، گفت: این طرح رویدادی است که بر اساس آن دانشگاهیان و نخبگان طرح ها و ایده های فناورانه و نوآورانه خود در حوزه مدیریت شهری را عنوان می‌کنند و پس از بررسی این ایده‌ها حمایت‌های لازم را از آنها خواهیم داشت.

حمید بادامی نجات در حاشیه نشست مشترک با اعضای شورای شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان ۹ کمیته راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این کمیته‌ها طرحهای اولیه ارسالی از سوی شهرداری را بررسی و نیازسنجی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های شهر دوستدار کودک و شهر کسب و کار نیز در مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان راهاندازی شده است، ادامه داد: برای این امر اتاق فکر تشکیل داده و از همه ظرفیت‌های مردمی برای اجرای طرح‌ها استفاده میکنیم.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان با بیان اینکه راهاندازی "ایده شهر" در دستور کار است، افزود : این طرح رویدادی است که بر اساس آن دانشگاهیان و نخبگان طرح ها و ایده های فناورانه و نوآورانه خود در حوزه مدیریت شهری را عنوان می‌کنند و پس از بررسی این ایدهها حمایت‌های لازم را از آنها خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری طرح " ایده شهر" به صورت ملی در همدان به اجرا در می‌آید.

بادامی نجات با بیان اینکه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ایده‌های جدیدی را دریافت کردیم، افزود: حتما از این ایدهها استفاده خواهیم کرد ضمن اینکه از اعضای شورای شهر اصفهان نیز برای بازدید از فعالیت‌های شورای شهر همدان دعوت کردیم.

کد خبر 348735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.