۵۰۰۰ جلد مصحف شریف در اصفهان وقف شد

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از اول سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰۰ جلد قرآن، مفاتیح‌الجنان، نهج البلاغه و... در استان اصفهان وقف شد.

به گزارش ایمنا، یحیی قاسمی در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: باتوجه به فعالیت‌هایی که توسط امور قرانی اداره کل اوقاف استان با هدف ترویج فرهنگ قرانی در سطح جامعه در سال جاری و تاکنون اجرا شده و همچنین در قالب اجرای طرح وقف مصحف شریف ۵۳۱۰ جلد قرآن کریم، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان و منتخب مفاتیح الجنان توسط مردم مومن و متدین استان اصفهان تهیه و برای اماکن مذهبی مناطق محروم وقف شده است.

وی یادآور شد: هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقل ۷۰۰۰ تومان در طرح وقف مصحف شریف شرکت کند و با وقف برای ترویج آیات الهی برای خود ثوابی بی کران کسب کند و نام خود را نیز در فهرست واقفان نیک اندیش ثبت و از صدقه جاریه این امر نیز بهره مند شود.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین از اول سال جاری تاکنون نیز چهار وقف جدید برای امور قرآنی در استان اصفهان به ثبت رسیده است که امیدواریم تا پایان سال جاری برتعداد این وقف ها افزوده و زمینه برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های قرانی در سطح استان فراهم شود.

کد خبر 348731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.