امیرعباس گلاب در سیتی‌سنتر به روی صحنه می‌رود

کنسرت موسیقی "امیرعباس گلاب" در سالن سیتی سنتر برگزار می‌شود. وی که در رشته موسیقی تحصیل کرده است با اجرای آهنگ تیتراژ سریال ستایش به شهرت رسید.

به گزارش ایمنا، امیرعباس گلاب متولد سال ۱۳۶۵ در تهران است. وی از هفت سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود آغاز کرد و از ۱۴ سالگی به نواختن گیتار روی آورد و به سبک پاپ و راک گرایش یافت.

امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است برای دوره ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک‌آهنگ خود را سال ۱۳۸۶ با عنوان "فقط برو" اجرا کرد و پس از پخش آهنگ تیتراژ سریال ستایش بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک‌آهنگ‌های رسمی خود کرد و آهنگ‌هایی همچون قدم، خدایا کجایی، هوس، جنس زن، بمب جنون، از تو ممنونم، سادس، بریم دریا، بانو جان، شاه قلبم، قبل از تو، بخشش، بابایی، همانم، کابوس، غممو، قدم و تعدادی دیگر  را ارایه کرد.

سال ۸۷ تیتراژ سریال ستایش با ترانه‌ای از علیرضا آذر و ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس با اجرای امیرعباس گلاب پخش شد. در پی ساخت فصل دوم سریال ستایش امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شد و آهنگ بخش دوم این سریال با ترانه‌ای از مریم دلشاد، ملودی امین قباد و تنظیم سعید شمس را اجرا کرد.   

کنسرت موسیقی "امیرعباس گلاب" پنجم مردادماه در دو سانس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ سانس ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سیتی سنتر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی concert.com مراجعه کنند.

کد خبر 348729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.