ابر پروژه‌ مشارکتی شهرداری زرین شهر روی ریل تکمیل

لنجان-شهردار زرین شهر گفت:با تصویب لایحه متمم شهرک حمل و نقل انتظارات مردم و همچنین صنف کامیون داران از شهرداری زرین شهر دو چندان شده است و بر همین اساس امیدواریم با امضاء موافقتنامه اصولی شهرک و تزریق اعتبارات و کاهش بروکراسی اداری شاهد راه اندازی این مجموعه در کمترین زمان ممکن باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی امروز(پنجشنبه) در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان اظهار کرد: پروژه شهرک حمل و نقل زرین شهر از جمله پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در شهرستان لنجان به شمار می‌آید که با مشارکت بخش خصوصی کلید خورد، اما در سال های اخیر به دلیل بعضی مسایل با چالش‌هایی مواجه شده بود  در حالی که این پروژه یکی از حساس ترین و تاثیرگذار ترین پروژه های مشارکتی شهرداری به شمار می آید.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در دوره پنجم با نگاهی جهادی به مسایل، تلاش های بسیاری را انجام دادند تا با تصمیمات کارشناسی شده گوشه‌ای از مسایل را در شهر زرین شهر مرتفع کنند و بر همین اساس پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با سرمایه گذاران بخش خصوصی، نماینده شهرستان لنجان، فرماندار شهرستان ،ادارات و نهادهای مرتبط با پروژه شهرک حمل و نقل و... لایحه متمم شهرک حمل و نقل به تصویب رسید.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه امروز مردم توقع دارند پس از سال ها شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تعیین تکلیف شده و استاندار اصفهان نیز تاکید فراوانی برای بهره برداری از این پروژه داشته است، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده توسط نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان لنجان و تصویب لایحه متمم شهرک حمل و نقل انتظارات مردم و همچنین صنف کامیون داران از شهرداری زرین شهر دو چندان شده است و بر همین اساس امیدواریم با امضاء موافقتنامه اصولی شهرک و تزریق اعتبارات و کاهش بروکراسی اداری شاهد راه اندازی این مجموعه در کمترین زمان ممکن باشیم.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان توقف پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تا به امروز باعث اتلاف زمان بهره‌برداری شده و معطل ماندن این پروژه به عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ و چند میلیاردی به ضرر مردم، شهرداری و همچنین بخش خصوصی بوده و بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر نیز در حد توان برای سرعت بخشیدن به اجرایی شدن پروژه تلاش خواهند کرد.

محمدی اضافه کرد:نباید فراموش کرد پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر از جمله پروژه هایی است که می تواند تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد و بر همین اساس شورای اسلامی زرین شهر بر اتمام این پروژه تاکید فراوان دارد.

کد خبر 348708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.