کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا از کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد امروز (چهارشنبنه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا، اظهار کرد: مقابله با تهیه و عرضه مواد مخدر در دو بخش قضایی و فرهنگی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در بخش مقابله قانونی با تولید و عرضه مواد مخدر، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای را ارایه می‌دهند، ادامه داد: اگر کنترل و مقابله‌ پلیس و دستگاه قضایی نبود، سوداگران مرگ همه افراد جامعه را مبتلا می‌کردند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اقدامات فرهنگی برای مبارزه با پدیده اعتیاد، گفت: پیشگیری از اعتیاد نیازمند آگاهی رسانی و آموزش افراد جامعه است که رسانه‌ها، بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه باید فعالیت گسترده ای داشته باشند.

رفیعی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نوع مواد مخدر به روش‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود، اظهار کرد: مبارزه با معضل اعتیاد نیازمند روحیه انقلابی و تلاش جهادی است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در این شهرستان از ابتدا سال جاری تاکنون تصریح کرد: کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این مدت با اجرای ۱۶ مرحله در ایستگاه انتظامی شهید امامی، ۴۰ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کرده است.

فرماندار شهرضا افزود: در ۴۰ مرحله طرح کنترل و جمع آوری مواد مخدر در شهرستان نیز منجر به دستگیری ۲۵۰ نفر از توزیع کنندگان و کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم انواع مخدر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی در محورهای فرعی این شهرستان، گفت: اجرای این طرح‌ها نیز منجر به کشف ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است.

کد خبر 348670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.