گیتی پسند در فکر بازی تماشاگر پسند

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند میزبان شهرداری ساوه خواهد بود.

به گزارش ایمنا، هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی از امروز آغاز می‌شود که تیم های حاضر در لیگ هنوز عیار و آمادگی خود را نشان نداده اند و رفته رفته در حال شکل گیری سیستم و ترکیب ثابت خود هستند.

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتسال، بعد از ظهر فردا گیتی پسند میزبان شهرداری ساوه خواهد بود که این دیدار از ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه _۲۸ تیر ماه_ در ورزشگاه پیروزی برگزار می‌شود و ابراهیم مهرابی، محمدمهدی حقوقی، ولی‌الله رضایی و بهرام نبی‌پور قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

گیتی‌پسند در هفته‌ گذشته  با نتیجه ۲‌ بر ۲ مقابل میزبان‌ خود سوهان محمدسیما قم متوقف شد و شهرداری ساوه نیز در زمین خود با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل پارسیان شهر قدس شکست خورد. شاگردان رضا لک که با ۴ امتیاز و به صورت مشترک با مس سونگون در رده چهارم جدول قرار دارند می توانند با پیروزی در این مسابقه جایگاه خور را در جمع مدعیان حفظ کنند.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت:"نتیجه بازی را که نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما همه توانمان را می‌گذاریم تا نسبت به دو بازی قبلی هم از نظر فنی و هم کسب نتیجه بهتر بازی کنیم و رفته رفته به بازی شادابی که گیتی‌پسند در سال ۹۵ داشت، نزدیک شویم تا تماشاگران واقعی که به سالن می‌آیند را راضی به خانه برگردانیم. " از صحبت های لک مشخص می شود این مربی در کنار نتیجه گیری، به فکر بازی تماشاگر پسند و جذاب است.

گیتی پسند در این مسابقه محروم ندارد و سعید احمد عباسی که در بازی مقابل نماینده قم مصدوم شده بود برای همراهی تیمش در این بازی مشکلی نخواهد داشت.

شهرداری ساوه هم که با دو باخت و بدون امتیاز درقعر جدول قرار گرفته، در دو هفته ابتدایی ۱۰ گل دریافت کرده و تنها دو گل به ثمر رسانده است، آن ها برای جبران نتایج دو هفته ابتدایی با انگیزه بیشتری مقابل گیتی‌پسند قرار گیرد و این کار را برای یک و شاگردانش سخت خواهد کرد.

برنامه کامل هفته سوم لیگ‌ برتر فوتسال به‌ شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۷ تیرماه

مس سونگون ورزقان - شهروند ساری

پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه

گیتی‌پسند اصفهان - شهرداری ساوه

آذرخش بندرعباس - اهورا بهبهان

جمعه ۲۹ تیرماه

پارسیان شهر قدس - لبنیات ارژن فارس

سن‌ایچ ساوه - مقاومت البرز

فرش آرا مشهد - حفاری اهواز

مقاومت‌ قرچک - سوهان محمدسیما قم

کد خبر 348656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.