بهره برداری رسمی از ۸ خط جدید اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: هفته آینده هشت خط جدید اتوبوسرانی در سطح شهر اصفهان به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت افتخاری اظهار کرد: افتتاح سامانه اتوبوس تندرو خیابان شیخ بهایی-جهاد به طول یک و نیم کیلومتر، خط ویژه ۲۶ میدان امام حسین علیه السلام _ آتشگاه -پایانه شهدای درچه با ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و خط سامانه تندرو میدان جمهوری اسلامی _ میدان استقلال با ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید از مهمترین خطوطی است که هفته آینده به صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.  

وی افزود: خط ۷۴ پل شیری_ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۴۵ میدان جمهوری _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۸ میدان شهید علیخانی _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۱۵۲پایانه باقوشخانه _ارزنان_حصه شمالی و خط ۱۲۰ میرزا طاهر _ خیابان بابک _ میدان جمهوری نیز هفته آینده افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه هفته آینده 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان افزوده می‌شود، ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های اتوبوسرانی اصفهان بازسازی ناوگان است تا اتوبوس‌ها به چرخه فعالیت در شهر باز گردند در این راستا هفته آینده ۳۰ دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی بازسازی شده و به صورت رسمی به ناوگان اتوبوسرانی باز می‌گردد.

افتخاری خاطرنشان کرد: هفته آینده همچنین به صورت رسمی از لباس و فرم ویژه رانندگان با حضور مدیران شهری رونمایی می شود. شعار "خوب ببینیم، خوب دیده شویم، ایمن باشیم" بر این لباس ها حک شده که امید است در زمینه افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل شهری اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: رونمایی از تابلوهای جدید راهنمای خطوط و راهنمای مسافر در تمامی خطوط و راهنمای تابلو بر روی بدنه اتوبوس به دو زبان فارسی و انگلیسی و ساماندهی ۱۵ خط از دیگر طرح های حمل و نقلی آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: همچنین هفته آینده از ۷۸ واحد مسکونی از سوی تعاونی مسکن اتوبوسرانی با هزینه و سرمایه گذاری شرکت واحد بهره برداری خواهد شد و در اختیار کارکنان اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 348642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال مرادی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
    0 0
    4 تا اتوبوس هم به خط غرضی اضافه کنید ............ مسئولین اتوبوس رانی محروم ترین نقطه از نظر اتوبوس است