خادمان امام رضا (ع) در جشن کودکان و مادران سرطانی اصفهان

مدیر اجرایی کاروان زیرسایه خورشید گفت: کاروان زیرسایه خورشید از روز سه شنبه ۲۶ تیرماه تا چهارم مردادماه سال‌جاری در اصفهان حضور داشته و در ۵۰ برنامه شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسام الدین همراه صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با خبرنگاران در خصوص برنامه@های کاروان زیر سایه خورشید در اصفهان اظهار کرد: در سال جاری دو گروه از  کاروان زیرسایه خورشید به استان اصفهان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه های گروه اول کاروان زیرسایه خورشید در اصفهان گفت: این گروه روز گذشته پس از تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، از زندان مرکزی بازدید کرده و امروز در شهر ورزنه حضور دارند.

مدیر اجرایی کاروان زیرسایه خورشید افزود:  دیدار با مسئولان دادگستری، حضور در کمپ ترک اعتیاد گز، بازدید از آسایشگاه صادقیه، حضور در مسجد رضوی خمینی شهر، ملاقات بیماران، شرکت در جشن امامزاده نرمی، دیدار با آیت الله مظاهری، بازدید از مجتمع فولاد مبارکه و ... از دیگر برنامه‌های گروه اول این کاروان در اصفهان است.

وی با اشاره برنامه های گروه دوم کاروان زیرسایه خورشید در اصفهان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، حضور در جشن زنان سرطانی، دیدار با آیت الله مظاهری، حضور در آسایشگاه جانبازان و جشن هیأت فدائیان، حضور در بنیاد شهید، شرکت در جشن کودکان سرطانی و عیادت بیماران صعب العلاج، سفر به شهرستان های سمیرم، طاخونچه، شهرضا، باغ بهادران، دیدار با آیت الله محمدی و آیت الله ناصری، حضور در بیمارستان امید، جشن پادگان آموزشی نیروی هوایی سپاه و دانشگاه پرواز نیز از جمله برنامه‌های دومین گروه کاروان زیرسایه خورشید در این استان است.

کد خبر 348622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.