برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ۱۵۰۰ نقطه کشور

سرپرست کاروان زیرسایه خورشید در استان اصفهان گفت: کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت در بیش از ۱۵۰۰ نقطه کشور و ۱۵ کشور خارجی برنامه اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد فلاح صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت در خصوص برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در  این دهه اظهارکرد: این کاروان در سال جاری با شعار "هر چه دارم از تو دارم یا علی بن موسی الرضا(ع)" به نقاط مختلف کشور اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت ۹ هزار برنامه فرهنگی در ۱۵۰۰ نقطه کشور اجرا می‌کند، افزود: این کاروان در این ایام علاوه بر ایران در ۱۵ کشور خارجی در منطقه آسیا و اروپا از جمله فرانسه، بلژیک و هلند نیز برنامه اجرا می‌کند.

سرپرست کاروان زیرسایه خورشید در استان اصفهان تصریح کرد: این کاروان ها در کشورهای خارجی محدودیتی برای ارتباط با ادیان مختلف ندارند.

وی با بیان اینکه ۴۰ عنوان برنامه در برنامه کاروان زیرسایه خورشید در نظر گرفته شده است، افزود: این کاروان در سفرهای خود به استان های مختلف کشور بازدید از مناطق محروم، زندان‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز صنعتی را در دستور کار دارد.

فلاح همچنین به راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارتباط مردمی با دبیرخانه برای جشن‌های مردمی اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری #۸* وارد سامانه شوند و با ثبت شماره خود، در قرعه کشی ۸۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و میزبانی ۸۸۸ نفر به همراه چهار نفر از اعضای خانواده در مهمانسرای حرم رضوی شرکت کنند.

سرپرست کاروان زیر سایه خورشید در استان اصفهان افزود: این سامانه برای پرداخت نذورات مردم نیز قابل استفاده خواهد بود.

کد خبر 348617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.