برنامه سینماهای اصفهان در هفته پایانی تیرماه

امروز مطابق روزهای سه‌شنبه، بلیت تمام سینماهای استان اصفهان، نیم‌بها است و فصل تابستان حتی با وجود گرما و خشکسالی کم سابقه‌اش، رونق سینماها را دوچندان کرده است.

به گزارش ایمنا، در هفته‌ پایانی تیرماه، سینماهای اصفهان فیلم‌های جدیدی را بر روی پرده نقره‌ای برده اند.

پردیس سینمایی چهارباغ

 پردیس سینمایی چهارباغ با ۱۰ فیلم سینمایی میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم در اصفهان است، «شماره ۱۷ سهیلا»، «مرداد»، «دارکوب»، «خاله غورباقه»، «به وقت خماری»، «هزارپا»، «دشمن زن»، «فیلشاه» و «تگزاس» از سینمای بدنه و جریان اصلی و فیلمِ متغیرِ «آخرین کسی که آقای کاف الف را دید» از گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم‌هایی هستند که در سانس‌های مختلف در سالن‌های بزرگ و کوچک این پردیس سینمایی به اکران در می‌آیند.

سینما فلسطین

 سینما فلسطین هنوز اکران «به وقت شام» و «لاتاری» را ادامه می‌دهد تا علاقه‌مندان به این دو فیلم که هنوز امکان تماشای آن را پیدا نکردند بتوانند در فرصت باقیمانده این دو فیلم پرمخاطب را به تماشا بنشیند.

سینما سپاهان

 سینما سپاهان نیز فیلم‌های «هزارپا» و «تگزاس» را در برنامه اکران خود قرار داده است؛ سینما قدس اما فیلم دارای مخاطب عام «هزارپا» و «فیلم های شانه تخم مرغ، «تگزاس» و «دشمن زن» را اکران کرده است.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

 پردیس سینمایی سیتی سنتر که به نوعی رقیب پردیس چهارباغ محسوب می شود نیز با دست پر پا به چرخۀ اکران های سینمایی گذاشته است و علاوه بر فهرست فیلم های پردیس حوزۀ هنری، «دلم می‌خواد» از بهمن فرمان آرا را نیز اکران کرده است.

سینما قدس

سینما قدس با قراردادن فیلم‌های «هزارپا»، «تگزاس» و «دشمن زن» در برنامۀ اکران خود میزبان علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌ها می‌توانند برای کسب اطلاع از ساعت دقیق سانس‌ها و خرید اینترنتی بلیت به سایت سینماتیکت مراجعه و با تلفن گویای سینما قدس تماس حاصل نمایند.

با فیلم های اکران شدۀ هنر و تجربه در اصفهان، درمجموع ۱۷ فیلم در چرخۀ اکران سینماهای اصفهان قرار دارند.

کد خبر 348602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.