سه‌شنبه پُر خودرو در خیابان‌های شهر

در حالی که سه شنبه‌های بدون خودرو یک پویشی مردمی برای کمتر استفاده‌کردن از وسایل نقلیه شخصی برای نجات اصفهان از آلودگی و ترافیک بوده، متأسفانه در این روز نیز شاهد ترافیک سنگین در خیابان‌های مرکزی شهر اصفهان هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت 19:30- شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی رفت وآمد قابل توجهی مشاهده می‌شود، بزرگراه شهید آقابابایی نیز مشابه این وضعیت را تجربه می‌کند.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، همچنین مسیر حرکت از سمت پل فلزی به سمت خیابان صائب درگیر ترافیک است.

بر اساس این گزارش، در خیابان مدرس مسیر حرکت حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود، در خیابان لاله مسیر حرکت به سمت میدان قدس بار ترافیکی پر حجم است، اما در خیابان سروش تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

توقف خودروها در میدان آزادی ورودی خیابان دانشگاه رفت و آمد سایر خودروهای عبوری را با مشکل مواجه کرده است، حدفاصل خیابان حکیم نظامی تا چهارباغ بالا در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

در حالی که سه شنبه‌های بدون خودرو یک پویشی مردمی برای کمتر استفاده کردن از وسایل نقلیه شخصی برای نجات اصفهان از آلودگی و ترافیک بوده، متأسفانه در این روز نیز شاهد ترافیک سنگین در خیابان‌های مرکزی شهر اصفهان هستیم.

اگر از میدان احمدآباد قصد ورود به خیابان بزرگمهر را دارید، تا چهارراه نورباران در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد، اما در مسیر برگشت رفت و آمد روان دیده می‌شود.

سه راه نقشینه که یکی از مبادی ورودی شهر به شمار می‌رود، با ترافیک سنگینی مواجه است، در این مسیر تردد خودروهای سنگین تهدید بزرگی برای موتورسواران و عابران پیاده است.

کد خبر 348599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.