تشکیل ستاد بازآفرینی شهری در دهاقان

دهاقان – شهردار دهاقان گفت: ستاد بازآفرینی شهری برای نخستین بار در دهاقان تشکیل شد.

محمد لطفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: بی اعتمادی بین شهروندان و شهرداری باعث ایجاد نارضایتی شده و مشارکت نداشتن مردم در تصمیمات شهری به این بی اعتمادی دامن می زند.

شهردار دهاقان با بیان اینکه رکود صنعت ساختمان سبب کاهش صدور پروانه ها شده، تصریح کرد: کاهش صدور پروانه و عوارض و کاهش ۵۰درصدی اعتبارات استانی به شهرداری دهاقان ضربه وارد کرده به طوری که در پرداخت دستمزد پرسنل نیز با مشکلاتی روبه رو شده ایم.

وی گفت: به منظور افزایش محدوده شهری در طرح تفضیلی جدید این شهرستان 485 هکتار از زمین های شهری در سه ناحیه مرکزی، عطاآباد و بلوار انقلاب گنجانده شده است .

وی از دستگاه های اجرایی و خدماتی درخواست کرد: با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا کمترین ضرر و زیان متوجه شهر و شهرداری شود.

لطفی از تشکیل ستاد بازآفرینی شهری برای نخستین بار در دهاقان خبرداد و افزود: محدوده بافت فرسوده شهرستان دهاقان شناسایی و به تصویب رسیده است که در این راستا دولت نیز برای احیای بافت فرسوده تسهیلاتی را به شهروندان ارایه می دهد.

شهردار دهاقان با اشاره به ضرورت حفظ فضای سبز شهرستان گفت: در شرایط کنونی توسعه فضای سبز در این شهرستان امکان پذیر نیست در این راستا برای ذخیره آب مورد نیاز فضای سبز مخزنی به حجم یک هزار متر مکعب نصب خواهد شد.

وی با اشاره مهم ترین اقدامات شهرداری دهاقان در سال جاری خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی شهر شامل پیاده روسازی، احداث سالن اجتماعات آرامستان، زیباسازی مبلمان شهری و... از مهم ترین اقداماتی است که در سال جاری انجام می شود.

کد خبر 348598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.