نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است

نطنز-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت کشور، هیچ‌گاه ایجاد کننده مشکلات نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری امروز(سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اظهار کرد: امروزه امنیت صرفا با انضباط حاصل نمی شود و آن را در ابعاد مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی و البته در بعد سلامت و دیگر موارد باید دنبال کنیم.

وی افزود: در سال های اخیر در کشور بیشتر شاهد بحران های مختلفی از جمله بیکاری، فقر و ... هستیم که در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و امنیتی مشکلاتی را بر جامعه تحمیل کرده است البته در بعد بین الملل نیز با وجود دشمنی هایی روبه رو بوده که باید تمام قوا با آن مبارزه می کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه همه ابعاد تامین امنیت را نمی توان از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم، گفت: نیروی انتظامی از مهم ترین ارگان های امنیتی کشور است و نگاهی که مردم به مقوله امنیت دارند لزوما یک نگاه فراگیر است و هرکس به فراخور تعاریفی که برای نیروی انتظامی شده از آن انتظار دارد در حالی که نیروی انتظامی برای تحقق آن ها با مشکلاتی روبه رو است.

وی گفت: کمبود اعتبار، نداشتن وسایل و امکانات کافی و تامین حقوق کارکنان از مهم ترین مشکلات موجود در این نیرو است که باید با تدابیر لازم مرتفع شوند.

صفاری با اشاره به حوادث اخیر در بعضی از نقاط کشور از عملکرد نیروی انتظامی در مواجه با این حوادث قدردانی کرد و افزود: نیروی انتظامی هیچ گاه ایجاد کننده مشکلات نبوده و بیشتر مشکلات را باید از جنبه اجتماعی مورد بررسی قرار داد و در حوزه های دیگر نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کرد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات سرهنگ علی بنی آدمی تقدیر و سرهنگ مرتضی هادیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نطنز معرفی شد.

کد خبر 348594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.