نیروی انتظامی باید دارای تخصص و انگیزه باشد

نطنز-امام جمعه نطنز گفت:نیروی انتظامی باید دارای سرمایه، تعهد، تخصص و انگیزه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اظهار کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه یکی از ضروریات است و اگر این نیرو راهبردی عمل نکند کسی موفق به انجام وظایف در حوزه مسئولیت های خود نخواهد بود.

امینی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید دارای سرمایه، تعهد، تخصص و انگیزه باشد، افزود: بی شک نیروی انتظامی در خدمت به نظام الهی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری قرار دارد و از مهم ترین افتخارات آن این است که آنچه را که در توان داشته باشد در همه زمینه ها به کار می گیرد تا امنیت و آرامش تحقق یابد.

وی افزود: رهبر انقلاب در فرمایشات خود از نیروی انتظامی به عنوان یار مهربان مقتدر یاد می کنند، آن ها نیز باید تمام تلاش خود را برای خدمت هرچه بهتر به مردم و نظام اسلامی بکار بگیرند.

امام جمعه نطنز تاکید کرد: بعضی از افراد بر اثر شیطنت و برای کسب منافع شخصی خود علیه نیروی انتظامی جو سازی می کنند در حالی که مجموعه این نیرو در فعالیت های خود عدالت، قانون گرایی و رضایت خدا و خلق خدا را در نظر می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برخی نیرو انتظامی را برای خود و حفظ منافع می خواهند، که این دیدگاه غلطی است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات سرهنگ علی بنی آدمی تقدیر و سرهنگ مرتضی هادیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نطنز معرفی شد

کد خبر 348590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.