وحید تاج در نجف‌آباد می‌خوانَد

کنسرت موسیقی "وحید تاج" در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار می‌شود. وی که خوانندگی را از کودکی آغاز کرده از شاگردان محمدرضا شجریان بشمار می‌رود.

به گزارش ایمنا، تاج در این کنسرت منتخبی از قطعاتی مانند "تصنیف مستی"، "مست عشق"، "ماه و پلنگ"، "بهار دزفول" و هم‌چنین برخی از قطعات منتشر نشدۀ خود ازجمله "سقوط"، "نازنین"، "اعجاز" و "هوای تو" را اجرا خواهد کرد.

ارکستر "همنوازان تاج" به سرپرستی "وحید تاج" متشکل از سازهای کلاسیک و ایرانی است که در آن روح‌الله فروزش، دانیال جورابچی، روژین عدالت و فرشاد سوری به‌عنوان نوازندگان، داریوش حجازی نوازنده ویولا و ابراهیم قائدی به‌عنوان ویلن‌سل فعالیت دارند؛ هم‌چنین هادی اسماعیلی کنترباس می‌نوازد و سینا کریمی به‌عنوان نوازنده پیانو، نیما داوودی بنوزانده سازهای کوبه‌ای، مهدی حقیقی نوزانده تار و فرشاد سوری نیز کمانچه خواهد نواخت. رهبر این ارکستر مهدی حقیقی است و علی افشار مدیریت اجرا و برنامه به عهده دارد.

وحید تاج سال ۱۳۶۲ در دزفول متولد شد و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد آهنگسازی است. در سنین نونهالی فنون ابتدایی موسیقی آوازی را نزد پدر آموخت و سپس به ‌صورت رسمی به این عرصه وارد شد. بعد از آن از محضر اساتیدی همچون حمیدرضا نوربخش، علی اکبر شکارچی و علی‌نقی افشارنیا بهره برد و هم‌چنین در کارگاه‌های آموزشی محمدرضا شجریان حضور یافت و از شاگردان وی بشمار می‌رود.

کنسرت موسیقی "وحید تاج" چهارم مردادماه یک سانس ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی IRANCONCERT.COM مراجعه کنند.

کد خبر 348573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.