خور و بیابانک به دمای ۴۶ درجه رسید

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: خور و بیابانک به عنوان گرم‌ترین نقطه استان اصفهان به دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر افزایش لکه‌های ابر به ویژه در مناطق شمال و غرب استان و وزش باد نسبتاً شدید در اکثر مناطق است.

وی با بیان اینکه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه شرایط جوی استان اصفهان کاملا پایدار پیش‌بینی می‌شود، افزود: این شرایط برای اوایل هفته آینده نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، ادامه داد: روند افزایشی دما تا پایان هفته ادامه دارد به گونه‌ای که دمای هوا در روز جمعه چهار درجه نسبت به امروز افزایش می‌یابد.

وی دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات را به ترتیب ۳۹ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۴۶ درجه و بویین میان دشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گرادب الای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 348565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.