۵۸ پروژه راه‌سازی در حال اجراست

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ۵۸ پروژه راه‌سازی، ابنیه فنی و روکش آسفالت گرم و ۴۲ پروژه روستایی در حال اجراست.

حمیدرضا امیرخانی در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد محورهای مواصلاتی استان به‌صورت چهار خطه و با استانداردها و مطابق با ضوابط راهسازی ساخته و به بهره‌برداری رسیده است افزود: برای بهبود و ایمنی وضع جاده‌های موجود نیاز است تا سایر محورهایی که به‌صورت دو خطه هستند را به چهارخطه تبدیل کنیم.

وی افزود: تامین مالی صورت گرفته سبب شد تا در تقاطع‌های غیرهمسطح جاده‌ها، روکش آسفالت گرم محورهای قدیم انجام شود.  

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان با بیان اینکه کلیه راه‌های مواصلاتی بین استانی با استان‌های همجوار که به‌صورت بزرگراه و آزاد راه است؛ با استفاده از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های راه‌سازی احداث شده است، افزود: در حال حاضر اکثر محورهای بین شهرستان‌های استان به‌صورت چهارخطه است.

وی با بیان اینکه ۵۸ پروژه راهسازی و احداث ابنیه فنی و روکش آسفالت گرم در حال حاضر در سطح استان در دست اجراست افزود: ۴۲ پروژه روستایی نیز در حال اجراست.

امیرخانی با بیان اینکه آزادراه غرب به طول ۱۱۰ کیلومتر که بخش دوم آن در سال ۹۶ با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید، افزود: بخش پایانی آن به طول ۲۸ کیلومتر با مراسم بهره‌برداری عملیات اجرایی آن شروع شد.

کد خبر 348549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.