پیامک جرایم رانندگی تا پایان تابستان ارسال می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح ارسال پیامک جرایم رانندگی در اصفهان تا پایان تابستان امسال اجرایی می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عدم اطلاع‌رسانی به موقع به شهروندان در خصوص اعمال جرایم رانندگی تاکنون مشکلاتی را برای آن ها ایجاد کرده است، اظهار کرد: از جمله این مشکلات ناآگاهی از میزان جریمه و اعتراضات پس از استعلام جرایم انباشته شده از دفاتر پیشخوان است.

 وی با بیان اینکه ارسال پیامک پس از هر گونه تخلف برای فرد خاطی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته باشد، افزود: نتایج این اقدام را در دیگر شهرهای کشور شاهد بوده‌ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی برگزاری جلسه‌ای با پلیس راهور، شرکت مخابرات استان اصفهان و شرکت زیرساخت ارسال پیامک برای رانندگان متخلف در کمترین زمان ممکن را بررسی کرده‌ایم، افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های اجرای این طرح در اصفهان موجود است و در صورت موافقت کامل پلیس راهور این طرح تا پایان تابستان اجرایی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تجهیز ایستگاه‌های مترو برای آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه گفت: در این زمینه نیز با نمایندگان شرکت همراه اول، ایرانسل و رایتل رایزنی داشته و این طرح نیز تا شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

کد خبر 348545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.